Fitness Seller

Speciale getunede (unofficial) versies van Firefox....

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Net als BMW's een speciale 'M3' race-versie van elk model hebben, zo schijnt Firefox een 'M'-versie te hebben voor elke soort processor die verschilt per PC!

Voor de mensen onder ons die willen 'pielen' met Firefox, ik zou zeggen download de 'M'-versie die bij je PC hoort (M3 is voor Pentium-4) en ervaar meer snelheid en meer stabiliteit...als het goed is!

[Link niet meer beschikbaar] :p

ok, ik ga em testen. bedankt!

edit: damn, hij's rap! :D

Laatst bewerkt:
Nou ik heb hem ook geinstalleerd en hij is inderdaad vrij rap, scheelt me ook 5 mb per open scherm, Internet explorer gaat bij mij een poosje de deur uit :D

ik heb alleen 1 probleempje, hier op me stage zit ik met een proxy server. nu vraagt firefox elke keer als ik hem opstart om de gebruikersnaam en wachtwoord van de proxy server. Ik vink dan aan dat tie ut moet onthouden, en dat doet tie ook wel, maar ik moet wel telkens op OK drukken op het wachtwoord te bevestigen zeg maar. Weet iemand er een oplossing voor?

• Topic Starter Topic Starter
In de sectie 'tools'- options?

Bij mij crashed ie tijdens opstarten (xp sp2) :( iemand zelfde probleem?

Snaper zei:
Bij mij crashed ie tijdens opstarten (xp sp2) :( iemand zelfde probleem?
Nope. Misschien een conflict met een andere popup-blocker? Wel of niet ingesteld als default browser? Wel de goede MOOX-versie geïnstalleerd? (jaja, n00b-vragen. Maar ik heb dat laatste ook eerst fout gedaan. :) )

Ik heb amd XP 1700 + processor, welke versie hoort daarbij?

WOWIE dat ziet er beregoed uit! Nogmaals bedankt DBC

:D

Terug
Naar boven