MuscleMeat

Speelt injectie plaats een rol?

JoeTat2

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Kan selectief injecteren een rol spelen in de vooruitgang? Als je bv tijdens de kuur nadruk wil leggen op je armen, haal je er dan voordeel uit in je biceps of triceps te injecteren?
Heb me ooit laten wijsmaken hoe dichter je in de buurt spuit van de plaats waar je nadruk wil op leggen dat dit er een gunstig effect op heeft.
Heeft iemand hier kennis over of ervaring mee?
De freak Valentino beweerd zijn grote armen (niet dat ik ze bewonder, verre van!) te danken aan het injecteren van test en bold in de bicep en tricep. www.greggvalentino.net
Persoonlijk injecteer ik liefst hoger in het lichaam zoals bv schouders.

Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet onstaat er geen plaatselijke groei door injecties met AAS.

JoeTat2 zei:
Kan selectief injecteren een rol spelen in de vooruitgang? Als je bv tijdens de kuur nadruk wil leggen op je armen, haal je er dan voordeel uit in je biceps of triceps te injecteren?
Heb me ooit laten wijsmaken hoe dichter je in de buurt spuit van de plaats waar je nadruk wil op leggen dat dit er een gunstig effect op heeft.
Heeft iemand hier kennis over of ervaring mee?
De freak Valentino beweerd zijn grote armen (niet dat ik ze bewonder, verre van!) te danken aan het injecteren van test en bold in de bicep en tricep. www.greggvalentino.net
Persoonlijk injecteer ik liefst hoger in het lichaam zoals bv schouders.

valentino spuit synthol, maar wil dit niet toegeven.

igf-1 en pgf2 zouden plaatselijke groei kunnen bevoorderen, maar hier zijn de meningen over verdeeld..

• Topic Starter Topic Starter
seeker zei:
valentino spuit synthol, maar wil dit niet toegeven.

igf-1 en pgf2 zouden plaatselijke groei kunnen bevoorderen, maar hier zijn de meningen over verdeeld..

Uiteraard, het is overduidelijk synthol. Daarmee dat ik er ook bij plaatste "beweerd".
Maar het speelt dus geen rol waar je spuit? Ik dacht misschien omdat de stof zich dan verspreid vanuit die plaats dat het daar dan sneller resultaat geeft... Klinkt niet onlogisch in mijn oren maar weett dus niet of er iets van waarheid achter zit.

bij syntol dus wel en bij andere A.S waarschijnlijk niet alhoewel er over winstrol wel eens anders word beweerd:)

Die gregg valentino ,heeft gewoon inplantaten in z,n arm laten zetten wat ik al eens gehoord heb ,dit heeft toch niet meer met BB te maken ,pure verminking bah ,bah.

Plaatselijke groei krijg je niet met het injecteren van AS.
Het moet namelijk eerst in de bloedbaan opgenomen worden en dan maakt het niet meer uit want dan zit het binnen notime door je hele lijf :)

Idd ik heb ook wel 's gehoord dat igf-1 en pgf-2 wel plaatselijk zou helpen.

En synthol natuurlijk. Maar dit heeft niets met spiergroei te maken :cool:

fitnesboy zei:
bij syntol dus wel en BIJ ANDERE A.S waarschijnlijk niet alhoewel er over winstrol wel eens anders word beweerd:)

bij andere as? wou je zeggen dat synthol een as is dan :D

Maar nee het zal geen plaatselijke geven misschien wel plaatselijke zwelling door het vel spuiten :D

Het geeft toch wel meer volume in je spieren als je er wat in spuit? meer ruimte!

Las laatste nog op 2 verschillende plekken dat geheel esterloze AAS wél voor -zij het minieme- plaatselijke groei kunnen zorgen. Vraag me niet hoe maar ze hadden het over zoiets als dat 95% direct de bloedbaan induikt en 5% achterblijft. Alleen bij geheel esterloze producten dan. **** knows.

Terug
Naar boven