XXL Nutrition

Sperma tijdens het kuren.

Worf

Oldskool member
Elite Member
Waardering
85
Ranzige titel, maar na een x aantal weken bezig te zijn met kuren merkte ik dat mijn sperma helderder van kleur werd en wat dunner.

Nu in de 3e week van de nakuur merk ik dat de sperma weer witter en voller is zoals het normaalgesproken is.

Meer mensen 'last' van?

Lijkt mij een hele normale zaak toch? Als je axis plat ligt produceer je natuurlijk bijna geen levensvatbaar zaad, en nu je ballen weer gevult zijn(hcg) zie je dat alles weer bij het oude is....;)

Dr. Worf zei:
Ranzige titel, maar na een x aantal weken bezig te zijn met kuren merkte ik dat mijn sperma helderder van kleur werd en wat dunner.

Nu in de 3e week van de nakuur merk ik dat de sperma weer witter en voller is zoals het normaalgesproken is.

Meer mensen 'last' van?

Maak je geen zorgen, heb het ook gehad. Is normaal. :)

haha ook een bekend verhaal

maar 1 tot 3% van sperma is zaad, de rest is vocht uit de prostaat. Die blijft altijd produceren ook als de zaadcelproductie laag is.

vandaar soms de verschillen in structuur

of ik een sperma expert ben? nee, ik las het ook maar hier: [Link niet meer beschikbaar]

Vriendje van me heeft het wel eens over 'gummie-achtige toestanden' gehad.... Is normaal bijverschijnsel dus :D

Terug
Naar boven