AndroidHealthClinic

Spieren in arm beter zichtbaar maken

zaby

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
75kg
Goeiendag ik ben ook nog een tiener, 17 jaar 1.80 en 75 kilo. Na de zomer begonnen met trainen, veel gelezen op de site en moet zeggen het gaat gestaag. Ik train vooral op massa, gebruik geen supplementen maar probeer goed op mijn voeding te letten. Nu merk ik genoeg vooruitgang, niet heel snel maar ik wordt wel degelijk groter en sterker.

Mijn armen zijn de laatste maanden ook flink gegroeid, pak genoeg biceps, triceps en voorkant van schouder en ben er een stuk sterker in geworden. Nu vind ik alleen dat mijn armen vooral dikker worden (aan voorkant en achterkant) maar niet zozeer heel gespierd. Uiteraard als ik het aanspan is het duidelijk te zien maar ik ben benieuwd hoe je de scheidingen tussen schouder en biceps/triceps duidelijker te zien krijgt en je mooiere rondere speieren krijgt ipv een dikke bovenarm waarop amper te zien is wanneer je biceps in schouder overgaat.

Als ik wat meer informatie moet gegeven geef dat maar, ik ben nog maar een leek op het gebied van fitness.

mvg

zaby

Synthol

OT : Meer definitie = Lager BF%

Synthol

OT : Meer definitie = Lager BF%

of je houd gewoon je kop dicht over je synthol:P

Op het begin is dit vrijnormaal. gewoon door blijven trainen. en mischien heb je nog een vrijhoog vet% (lijkt me niet aangezien je gewicht) als dit lager is zie je de (lijnen ) ook beter.
Maar ik denk dat je gewoon nog een paar jaar moet door trainen en dan komt die defenitie echt wel.

Laatst bewerkt:
of je houd gewoon je kop dicht!

Op het begin is dit vrijnormaal. gewoon door blijven trainen. en mischien heb je nog een vrijhoog vet% (lijkt me niet aangezien je gewicht) als dit lager is zie je de (lijnen ) ook beter.
Maar ik denk dat je gewoon nog een paar jaar moet door trainen en dan komt die defenitie echt wel.

Wat is jou probleem ?

Vechte Vechte Vechte!!

Meer spieren + lager bodyfat.

• Topic Starter Topic Starter
ok thanks voor alle reacties, ik vond het namelijk idd al vreemd dat aangezien ik genoeg defenitie heb in mijn bovenlichaam en ik een laag BF% heb dat mijn armen toch minder definitie in zit.

Dus veel doortrainen die armen en dan wat is het beste, massa, kracht of op uithoudingsvermogen trainen. En nog goeie oefeningen hiervoor + hoeveel reps, setjes, aantal keer in de week?

ok thanks voor alle reacties, ik vond het namelijk idd al vreemd dat aangezien ik genoeg defenitie heb in mijn bovenlichaam en ik een laag BF% heb dat mijn armen toch minder definitie in zit.

Dus veel doortrainen die armen en dan wat is het beste, massa, kracht of op uithoudingsvermogen trainen. En nog goeie oefeningen hiervoor + hoeveel reps, setjes, aantal keer in de week?

Je traint voor kracht of massa. uithouding is voor schaats en wielrenmietjes.
massa zit je rond de 8 reps. maar je varieert gewoon je trainingen en soms doe je meer en andere keer ga je weer lekker zwaar. maar voor jou is gewoon een beginnersschema voldoende. lees de stickys maar eens door

Je traint voor kracht of massa. uithouding is voor schaats en wielrenmietjes.
massa zit je rond de 8 reps. maar je varieert gewoon je trainingen en soms doe je meer en andere keer ga je weer lekker zwaar. maar voor jou is gewoon een beginnersschema voldoende. lees de stickys maar eens door

Mocht je dat teveel moeite vinden, zoek op 'Rippetoe'.

Terug
Naar boven