XXL Nutrition

Spieren laten bewegen

Reader

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

Sommige mensen kunnen hier spieren snel laten bewegen. Volgens mij heeft het niet veel met de grootte te maken . Weten jullie mss hoe het komt dat sommigen bvb hun biceps snel kunnen laten bewegen, en anderen niet zelfs als hun biceps heel groot is?

Ik probeerde een voorbeeld in youtube te vinden, maar ik vond er niets. :o

gewoon kort na elkaar aanspannen? heeft met de zenuwen te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, je hebt gelijk, het is kort na elkaar spannen. Maar hoe heeft met zenuwen te maken. Ik ben benieuwd.

wat bedoel je .. volgens mij wil je gewoon als een super dude je borstjes laten jugglen maar zijn ze nog te klein ?

Balckout, ik heb je niets gegvraagd. Spaar je fantasie :)
[Terzijde, er staat mss in de eerste reactie dat het NIET echt met grootte te maken heeft]

aha ik snap het al denk ik.

wil je in het circus gaan werken....???

wat een topic weer :rolleyes:

Ik probeer al 3 jaar te tittybouncen, maar het lukt me niet :(

bedoel je dit misschien?

:gay:

omg shutter :roflol:

Ja, shutterspeerd. Dat was een juist voorbeeld. Maar hij heeft alleen zijn borstspieren laten dansen; De meeste spieren kunnen dansen, misschien zelfs de schouders. Maar dan moet je speciale schouders hebben.
Bedankt voor de video.

@Sanca, wat een reactie weer; Ik zat erop te wachten, man!

Haha..:roflol: :roflol: :roflol: :hahaha:

Ja, shutterspeerd. Dat was een juist voorbeeld. Maar hij heeft alleen zijn borstspieren laten dansen; De meeste spieren kunnen dansen, misschien zelfs de schouders. Maar dan moet je speciale schouders hebben.
Bedankt voor de video.

@Sanca, wat een reactie weer; Ik zat erop te wachten, man!

je topic vroeg er gewoon om :p

ik heb dat fel met mijn onderarmspieren, dat snel kunnen laten bewegen, in de rest van de spieren begint het stilletjes aan ;)

Nee, sanca. Je hebt niets te zegen en komt spammen met onnuttige replies.
---

Dit is de vraag:
Hoe komt het dat die vent zijn borst kan laten speken, terwijl anderen met grotere spieren het moelijk vinden om hun spieren te laten bewegen;
[Biceps laten dansen is duidelijker mss]

oefening baart kunst...

Nee, sanca. Je hebt niets te zegen en komt spammen met onnuttige replies.
---

Dit is de vraag:
Hoe komt het dat die vent zijn borst kan laten speken, terwijl anderen met grotere spieren het moelijk vinden om hun spieren te laten bewegen;
[Biceps laten dansen is duidelijker mss]

ik weet hoe het komt, maar ik zeeg niks

Terug
Naar boven