AndroidHealthClinic

Spieren !!

Zakietje

Novice
Waardering
0
Hoi, ik ben nu al 6 maand aan het trainen 5 daage in de week ongeveer en ik woog 85 kilo en nu weeg ik 76 kilo en ik ben 1,65 meter lang, maar mijn vraag is nu: ik wil aan mijn spieren werken maar dat zonder bij te komen, misschien wel dat ik bijkom door de spiermassa maar niet door het vet.

dat willen we allemaal hier, bijkomen door de spiermassa, maar niet door het vet:D

het is wel geen vraag, maar ik verwacht dat je wilt horen hoe je dit bereikt:

goed eten, goed slapen, goed trainen, goede mental focus.

de sticky's behandelen een deel van het begin, lees die door, dan ben je al een stap op weg. (en zijn er nog 3.484.874.674 te gaan :D)
Lees logs in de powerliftsectie, daar kun je behoorlijk wat info vinden, al is het soms even zoeken.

succes!

• Topic Starter Topic Starter
ja maar ik bedoel door een bepaald middel hé : creatine of shakes enzo wat moet ik halen ik kijk ook wel naar de prijs zoals meeste mensen hoe goedkoper hoe beter

Zakietje zei:
ja maar ik bedoel door een bepaald middel hé : creatine of shakes enzo wat moet ik halen ik kijk ook wel naar de prijs zoals meeste mensen hoe goedkoper hoe beter

Heb je niet persee nodig, maar je had 't al genoemd, je kan creatine aanschaffen.

Zakietje zei:

Probeer eens water.

yupz water is goed. heel goed. het beste miss zelfs wel

DAAArrr gaan we weeeeer :P

dat zal je nooit lukken, 100% vetvrije massa, ..

eerst lekker massa kweke, erna het vet eraf:)

succes!

Terug
Naar boven