XXL Nutrition

SPOED! bijwerkingen??

LilDennis

Novice
Waardering
0
Heren,

mijn maat en ik zijn nu 3 weken bezig met een kuur,

500mg test/ent per/w (inj)
250mg deca per/w (inj)

30mg dianabol per/dag (oral)

En bij mij is alles goed, maar bij mn maat niet. Nu twijfelt hij of het aan de kuur ligt. Hij krijgt/heeft jeukende bulten/zwellingen in de zijkant van zn nek, dit trekt langzaam door naar zn kaak, en wordt steeds meer lijkt het!

Dit is nu een kleine week aan de gang. zou dit een bijwerking kunnen zijn, of heeft nog nooit iemand hiervan gehoord? Ik heb m geadviseerd naarde dokter te gaan en het even uit te leggen, maar hij wil t liever niet!

Tips heren!!

bvd Dennis

Geen idee wat dat kan zijn kerel, maybe allergische reactie ergens op?

Tsja, als hij niet richting een arts wilt gaan houdt het op. :)

Gewoon naar de dokter gaan kerel een goede dokter zal der wel een gepaste behandeling tegen hebben ;) .
Met zo'n zaken kan je beter uitkijken en je dokter zal je heus niet doodslaan hoor :D

zowiezo naar de dokter... de schrijft heel de week teringzooi uit wat nog veel schadelijker uit dus hij is wel wat gewend... misschien iets met je lympfe ofzo....ik zou zowiezo stoppen met die zooi

Wat dacht je van de kuur een week of wat laten liggen? Wordt het minder? Weet je genoeg.. Zo niet? Naar de dokter..

zijn je lympheklieren die opgezwollen zijn...dan heb je idaad een allergische reactie op iets...

Raar weet je zeker dat je geen andere vorm van nandrolone heb, undecanoate deze word namelijk door de lymphe opgenomen.

het kan zijn dat steroiden een ontsteking erger maken, misschien heeft ie ergens iets wat door die kuur erger word, ik had het ooit is met een wondje op mn scheen wat heel erg werd door dianabol, toen ik ermee stopte ging het weg in een paar dagen....

hoe groot zijn die bulten eigenlijk?dit zijn volgens mij gewone STEENPUISTEN(aangezien ze jeuken)en niks om je zorgen over te maken

gewoon naar de docktor vgaan daar zijn die gasten voor

heeft hij ook last van zijn klieren in de lies anders is het gewoon door vermoeidheid,door een overbelaste lever van de dboll denk ik

Uiteraard onmogelijk om met een beschrijving van enkele woorden een diagnose te stellen vanachter een PC. Gewoon even naar de huisarts gaan en je verhaal doen..

Terug
Naar boven