AndroidHealthClinic

Spring Break Party Tilburg

spring break is amerikaans gvd, waarom moet altijd alles gekopierd worden!

pcies of wij hebben 'cultuur' nodig van dat land

enjoy

have fun! En versier een breezah. Maak foto's van haar tet*en. Zet ze hier op het forum en ontvang karma.

acidreign zei:
spring break is amerikaans gvd, waarom moet altijd alles gekopierd worden!

pcies of wij hebben 'cultuur' nodig van dat land

En dan te bedenken dat het geeneens 'spring' is. Wat een gebrek aan originaliteit.
Ik snap de gedachtengang wel van de organisatie. Er zullen waarschijnlijk genoeg mensen zijn die er warm voor lopen. De standaard simpele debielen die de diverse verhalen en websites kennen van spring break en hopen dergelijke taferelen te mogen meemaken. IMO is het net zoiets triests als het penaltyschieten in lingerie op tv.

Mij lijkt het dus verschrikkelijk. Ik zou sowieso plaatsen mijden waar je kans hebt op veel studenten.

• Topic Starter Topic Starter
hehe, ik ben zelf student, dus een studentenfeest vind ik altijd wel erg fun!

Of het nou origineel is of niet, ik heb gratis een kaartje gekregen en een maat van me kent de mensen achter de bar, dus voor mij zal het niet veel geld kosten..:D

Ik laat jullie morgen wel weten of het wat was! ;)

RubenSossa zei:
hehe, ik ben zelf student, dus een studentenfeest vind ik altijd wel erg fun!

Of het nou origineel is of niet, ik heb gratis een kaartje gekregen en een maat van me kent de mensen achter de bar, dus voor mij zal het niet veel geld kosten..:D

Ik laat jullie morgen wel weten of het wat was! ;)

Als je genoeg drinkt is alles leuk ;)

breezah !!1188

:no:

Ik zie juist dat swimwear toegelaten is, ideale plaats om met je spieren een paar sletjes op te pikken. Daar doen we het niet voor maar het toch mooi meegenomen :p

Ik woon in Belgie en is het is jammer genoeg te ver voor mij

Ik ben deeltijdstudent en heb geen kaart

Amusement dude, zo'n feesten zijn altijd :thumbup:
Ik moet nog een weekje blokken, feestjes zijn momenteel als een natte droom voor me maar volgende week gaat bij mij de hond los.
Anyway, zorg toch maar voor wat bewijsmateriaal enzo... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Was idd een geslaagd feest!

Vette muziek, veel drank en veel lekkere wijven! Jammer genoeg bleven de wijven vrij netjes, geen topless show gezien helaas..:(

Maar ondanks heb ik me fantastisch vermaakt! :D

heb je nog hoge ogen gegooid met je monsterframe?

en heb je nog een paar muffe ecto's het zwembad in geduwd?

Terug
Naar boven