AndroidHealthClinic

sprinters aan de anabolica

djuric

Novice
Waardering
0
laatst was er nog op tv iets over Car Louis en Ben Jonson dat ze roids hadden gebruikt , dat bleek dan uit die test dan , ze hadden ze betrapt op winny. Maurice Green was ook betrapt d8 ik. weet iemand misschien hier wat meer over ?

van Ben Johnson is het bekend, die is er 2 keer op betrapt. Carl Lewis is nooit gepakt voor AAS maar heeft later wel bekend efedrine te hebben gebruikt.

Maurice Green loopt in ieder geval wel een stuk langzamer de laatste jaren, maar hij heeft ook te lijden onder blessurers.

En dat 100 meter sprinters vol zitten met niet legale middelen dat lijkt me duidelijk, een 100 meter binnen de 10 seconden lopen is nou eenmaal clean zo goed als onmogelijk.

Laatste sprinter die gepakt is, is de Britse sprinter Dwayne Chambers op het middel THG. THG was niet traceerbaar maar de makers er van waren iets te openbaar bezig en zo is het balletje gaan rollen. O.a. Patrick Arnold (bekend van posten op bodybuilding.com) is in verband gebracht met deze zaak.

Bedoel je niet victor conte van Balco industries

Ben Johnson was betrapt op het gebruik van stanozolol.

Carl Lewis was positief op pseudoephedrine, ephedrine en phenylpropanolamine, maar dat is in de doofpot gestopt en pas later na het einde van zijn carriere aan het licht gekomen.

Linford Christie is dacht ik ook in Seoul betrapt op steroiden.

En die hele Balco affaire is echt heel erg groot... op www.ergogenics.org staat wel eens wat. Die Arnold is er trouwenss wel mee verbonden, althans ik lees:

De naam van de precursorpaus Patrick Arnold is gevallen in de dopingzaak rond Balco Laboratories, melden Amerikaanse kranten. Justitie verdenkt supplementenmaker Arnold ervan de maker te zijn van het onzichtbare designer-anabool THG.

Ik weet niet of hij de kennis wel heeft om een designer anabool te ontwerpen, maar hij zou er best wel eens ietss mee te maken kunnen hebben blijkbaar.

Het is schering en inslag bij topsporters.. hun drang om te winnen en de (financiele) belangen zijn zo groot dat ze er alles voor over hebben... gisteren nog een heel droevig verhaal gelezen over Marco Pantani.... triest.

Cristie is gepakt op nandrolon, Lewis heeft nu ook toegegeven AS te hebben gebruikt. Winstrol is veruit favoriet, maar er wordt nu ook veel insuline gespoten tijdens de training. Eerst een krachtblok, insuline en KH's en dan na een uur of wat weer sprinten.

Marion Jones en Tim Montgomery trainen nu bij een zeer discutabele trainer d*ck Francis, voormalig trainer van Ben Johnson
Ook Kelly White (gepakt op modafinil) en Cryste Gaines(modafinil) trainen bij een zelfde soort trainer, Korchemny die eerder ook Dwain Chambers (THG) trainde

En het grappige is dat Marion Jones, Tim Montgomery, Kelly White en Cryste Gaines lid waren van dezelfde atletiek club, de ZMA Track Club, en wie was de oprichter daarvan????????? Victor Conte!

Sprinters aan de dope? Neeeeeeeej ’t is niet waar…….
What’s next!? Bodybuilders aan de dope!?

Als je als topsporter wordt betrapt, dan wordt je niet betrapt op het gebruik van verboden middelen maar dan wort je betrapt op het gebruik van een slecht kuurschema.

Terug
Naar boven