XXL Nutrition

Spybot

calcification

Freaky Bodybuilder
Waardering
216
Op aanraden heb ik dan toch naast mn virusscanner en anti-spyware programma (Ad-Aware) een tweede anti-spyware programma gedownload nl Spybot Search & Destroy.

Nu had ik daar een vraagje over, ik liet daarnet een scan doen en had 32 gevonden objecten gevonden.
Vervolgens heb ik op 'knop' probleem repareren geklikt en voor alle items kwam een groen V-teken te staan. Is het hiermee nu definitief verwijderd ?
Zit er in Spybot géén quarantine zoals bij Ad-Aware ?

yep alles is verwijderd..
tis idd mega goede software voor die zaken
ik zou ook eens ccleaner dlen
zeer goed progje

Jah hoor. .. Spybot S&D heeft ook een soort quarantaine... die is ook weer op te roepen ..

Als er voor de gevonden spyware/malware een groene V staat is het met success verwijdert

Vooralsnog krijg ik met geen mogelijkheid (geregistreerde Mcafee, Spybot, Ad-aware, Hijack de Vundo trojan uit m'n systeem). Ook de symantic guide hoe 'm handmatig te verwijderen heeft geen effect daar het originele rootbestand niet verwijderbaar is.

• Topic Starter Topic Starter
Vind ik toch even raar...

Ik laat daarnet Ad-Aware lopen , meteen nadien Spybot S&D.

Ad-Aware: 0 objecten gevonden
Spybot S&D: 24 objecten gevonden

Tja wat Spybot allemaal onder die ''objecten'' verstaat is me ook een raadsel (coockies, ed.)
Alles verwijderd!
Maar merken jullie dit verschil ook soms op tussen die twee ?

Yup, ik heb regelmatig dat Ad-aware nog wat vindt nadat ik spybot eroverheen gegooid heb.

Terug
Naar boven