MuscleMeat

stacken winny

Status
Niet open voor verdere reacties.

balle

Cool Novice
Waardering
0
wij hebben een vraag
wij zitten in een kuur van10wk
ga vandaag de 5de zetten
1 t/m 10 400mg boldenone
1 t/m 10 250mg sus ,deze gaan we vandaag verhogen naar 500mg

door nu nog weinig resultaat willen wij winny tabs er bij gaan stacken 30mg per dag ,
vanaf welke week is dat het beste om mee tebeginnen
week 13/14 willen wij beginnen met nakuur clomid/noval.
wat is jullie advies!
gr BALLE en THE OSSIE

Wat verstaan jullie onder ''te weinig resultaat'' en hebben jullie vaker met deze hoeveelheden gekuurd?

• Topic Starter Topic Starter
nee dit is onze 2de kuur,sustanon ,boldenone maar hebben altijd zoiets dat je met weinig juice goede gains kunt halen,nu wij voor het eerst kuren met boldenone valt het ons tegen, kwa gewichtstoename nu hebben we toch zoiets dat we te weinig testo zetten en het vehogen naar 500mg zodat die er wel inknalt.
Om dan vervolgens vanaf week 7 te stacken met winny tabs(Gs).
om zo vervolgens met de korte ester af te sluiten naar de nakuur toe.

Laatst bewerkt:
Als ik zoiets lees sta zelfs ik met de bek vol tanden.
Er de "balle" verstand van hebben heet dat.

Ik laat het maar aan Mr. J over.

Elmo zei:

:D
Hard doch rechtvaardig die Elmo, maar vrees dat net als ik velen het met hem eens zullen zijn 'balle'!

grt

Elmo zei:

Tuurlijk sta jij weer met je bek vol tanden ,dikke van dalen.
dit is een forum toch om zo informatie in te winnen als je het niet aanstaat reageer dan gewoon niet .en de balle verstand dacht het toch wel mister nice guy. groeten ,balle

Elmo zei:

Ik lees vaak goeie dingen van jou, dokter Elmo :) ...Maar net zo vaak ook hele domme dingen :( . Help die jongen gewoon, ongeacht of je het wel of niet eens ben van de manier waarop deze of gene zijn of haar kuur doet. Als je dat niet kunt ben je nu terug gezet tot algemeen assistent en ben je geen dokter meer :p :p

Ga eerst eens lezen en jezelf informeren ipv met de zoveelste vraag te komen die al 1000 x is beantwoord.

balle zei:
Tuurlijk sta jij weer met je bek vol tanden ,dikke van dalen.
dit is een forum toch om zo informatie in te winnen als je het niet aanstaat reageer dan gewoon niet .en de balle verstand dacht het toch wel mister nice guy. groeten ,balle

Dan graag boter bij de vis maat. Jij hebt mij nog niet op domme dingen kunnen betrappen. Als dat wel zo is graag even een aantal voorbeelden. Maar die heb je niet want ik kan me niet herinneren OOIT door jou te zijn verbeterd.
Als je karakter hebt post dan wat voorbeelden met jouw onderbouwing.

CBX zei:
Ik lees vaak goeie dingen van jou, dokter Elmo :) ...Maar net zo vaak ook hele domme dingen :( . Help die jongen gewoon, ongeacht of je het wel of niet eens ben van de manier waarop deze of gene zijn of haar kuur doet. Als je dat niet kunt ben je nu terug gezet tot algemeen assistent en ben je geen dokter meer :p :p

weet je de stelling nog!

ER BESTAAN GEEN DOMME VRAGEN
ALLEEN DOMME ANTWOORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"'Posted by: Elmo
Eigen schuld dikke bult '"

wat was dit dan van een ANTWOORD over de vraag als diegene een plofkop krijgt,en advies vraagt, jij kunt alleen maar afzeiken en verder niet
beetje kinds NIET!!!!!

maar soms kun je ook goede dingen doen ,laat dan die rare opmerkingen waar niemand wat aan heeft weg.

Laatst bewerkt:
waar moet dat heen met de wereld................

Elmo zei:
Dan graag boter bij de vis maat. Jij hebt mij nog niet op domme dingen kunnen betrappen. Als dat wel zo is graag even een aantal voorbeelden. Maar die heb je niet want ik kan me niet herinneren OOIT door jou te zijn verbeterd.
Als je karakter hebt post dan wat voorbeelden met jouw onderbouwing.

ben je al moe van jezelf aan het worden? Boter bij de vis? Ach, maak je maar druk. het is duidelijk! En... verder niet meer zeuren!

chico,

als je dan toch nog iets extra wil gaan nemen zou ik t einde van de kuur doen, de 3 weken, nadat je de laatste lange ester in je kont hebt geramt.. zo kan je, aangezien deze ester ook nog es goed 3 weken doorwerkt, je meteen na het afsluiten met je orals, met je nakuur beginnen
jw

Elmo zei:

:eek: Wat een frustie ben jij mannetje! Jij denkt echt de wijsheid in pacht te hebben. Kijk, je zult zeker verstand hebben van AAS, maar van andere meer menselijke zaken ben je nog achterlijk. Misschien moet je eens vaker nken, dan voel je je een stuk beter. Dacht het dus inderdaad wel.....of gewoon meer rukken. Dit forum is vervuild met mensen die, ondanks verstand denken te hebben van de materie, gelijk denken dat ze god zijn. Helaas niet bij iedereen. En ja meelopers heb je altijd :p Ik dus niet, maar dat snap je wellicht wel? Het ging er bij mij om dat een vraag dom door jou werd beantwoord, maar ja, veel plezier verder en ga anders ff naar de h**ren! Helpt! :D

amen :D

Opgelucht?

CBX zei:
:eek: Wat een frustie ben jij mannetje! Jij denkt echt de wijsheid in pacht te hebben. Kijk, je zult zeker verstand hebben van AAS, maar van andere meer menselijke zaken ben je nog achterlijk. Misschien moet je eens vaker nken, dan voel je je een stuk beter. Dacht het dus inderdaad wel.....of gewoon meer rukken. Dit forum is vervuild met mensen die, ondanks verstand denken te hebben van de materie, gelijk denken dat ze god zijn. Helaas niet bij iedereen. En ja meelopers heb je altijd :p Ik dus niet, maar dat snap je wellicht wel? Het ging er bij mij om dat een vraag dom door jou werd beantwoord, maar ja, veel plezier verder en ga anders ff naar de h**ren! Helpt! :D

CBX zei:

Idd, flink vervuild door posts als deze :rolleyes:
Modje voor een slotje?

Yeps, slotje it is.

De topicstarter mag toch wel wat meer moeite doen voor info ipv alleen een topic te openen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven