MuscleMeat

Stacker 2 met Efedrine

Corvilainke

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
93kg
Al een tijdje neem ik deze maar ik heb gemerkt dat mijn lichaam er anders op reageert plots..
Nu vraag ik mij af of het komt omdat deze pillen gewoon in de keukenkast hebben gelegen in de volle zon ( zo fel want alles in mijn kast is gewoon gesmolten en slecht geworden )
Kan dit kwaad voor die pillen of gooi ik ze nu best ook weg?

Dat bevorderd de houdbaarheid niet echt nee.....
of je ze ook weg moet gooien weet ik niet , sorry...

je moet ze koel bewaren in een droge kast. ook is het slecht als er licht erop schijnt ik denk dat als de rest in je kast al gesmolten is dan zou ik toch maar een andere halen... het kan dus best zo zijn dat je product slecht is geworden ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik vrees er ook voor

vroeger had ik de bijwerking van hartkloppingen totaal niet, nu heb ik ze serieus samen met een benauwend gevoel op mijn adem

ik had er vroeger nooit last van als ik hem 's ochtends nam en genoeg energie volle dingen deed.
maar als ik hem in de namiddag nam en weinig energie volle dingen deed.
kon ik 's avonds niet slapen en voelde ik de druk op mijn hart.
sweten in bed.
raar spul is het dan.

had nou besteld
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslankproducten/iforce-nutrition/dexaprine/

ik sweet behoorlijk. spul doet echt wat met je en moet je zeker niet nemen later in de namiddag want dan slaap je nooit weer.
maar geeft wel behoorlijk veel energie

misschien dat je er nu anders op reageerd omdat je gewoon ouder word :P
ik dronkl vaak redbull met rode wodka.
en kon daarna prima slapen.
kan ik nu opeens ook niet meer.
doe geen oog dicht.
duurt uren na het stappen voordat ik slaap.

• Topic Starter Topic Starter
lol dexaprine heb ik ook al geprobeert en tis inderdaad heftig spul!
ik kreeg er meer energie door als bij de stacker 2 maar het gaf mij een misselijk gevoel, zo erg dat ik er zelfs van moest overgeven!

werkt wel heel goed als eetremmer :p

Terug
Naar boven