XXL Nutrition

Stacker 2 van Stacker NVE

Mosho

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
77kg
Vetpercentage
12%
Wat zijn jullie bevindingen van Stacker 2 ? Positief/negatief.

Helpt het de verbranding van vet ook als je alleen maar aan zwemmen en lopen doet ?

+ zijn er bijwerking? Bv: hartkloppingen, onrustig gevoel, veel drinken,...

Met vriendelijke groeten,

Mosho

Ik zelf heb het nooit gepakt, vrienden en familie van me wel. Hele verschillende reacties. Beetje te vergelijken met hoe verschillend mensen op een pre workout kunnen reageren: de een zegt heftig dikke pomp, blablabla. de ander voelt er niks van.

Paar voorbeelden:
-Een maat van me werd er super droog van, maar voelde zich een keer met benen trainen zo duizelig dat die naar huis is gegaan. Hij had een hartslag niet normaal. Hij reageerde er dus echt dik op;
-Mijn buurman gebruikte het een paar maanden voor zijn bruiloft. Is 20 kg afgevallen, geen bijwerkingen gemerkt en viel dus dik af;
-mij oom slikte ze bij het leven en merkte er net niks van. Geen extra verbranding, maar ook geen bijwerkingen van slapeloosheid of hogere hartslag.

Veel verschillende manieren hoe je erop kan reageren dus.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 22:35 ----------

Helpt het de verbranding van vet ook als je alleen maar aan zwemmen en lopen doet ?

je moet het zien als een extraatje. Als je zonder stacker zwemt en loopt, verbrand je sowieso, met stacker dus net een beetje extra. (als je er dus op reageert).

Terug
Naar boven