MuscleMeat

Stackers ( met of zonder ephedra)

fiksken

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Vindt men eigenlijk nog stackers met ephedra? Ik heb nu wel niet zo lang gezocht op internet omdat ik ook niet alles zo vertrouw. Maar die zonder ephedra, werkt dat evengoed? Heb ook gehoord van ne collega dat die dat niet kan nemen omdat zijne maag deze zonder niet verdragen...

Fiksken

Vindt men eigenlijk nog stackers met ephedra? Ik heb nu wel niet zo lang gezocht op internet omdat ik ook niet alles zo vertrouw. Maar die zonder ephedra, werkt dat evengoed? Heb ook gehoord van ne collega dat die dat niet kan nemen omdat zijne maag deze zonder niet verdragen...

Fiksken

Men vind geen stackers met ephedra via de legale manier. Die zonder ephedra zegt het al, het werkende bestanddeel is eruit dus wat denk je zelf? Als een collega iets niet kan verdragen betekent dat niet dat jij het niet zou kunnen. Ik denk dat er meer dan genoeg mensen die het wél kunnen verdragen ;)

• Topic Starter Topic Starter
hmmm, ja das natuurlijk wel logisch. Maar waar zou je ze nog kunnen verkrijgen? ( anders in pm ) Of wat is er aan te raden voor een beetje gewichtsverlies te bekomen? Die stackers zonder... maar dan nog, welke? Of T3 of zo ergens iets wa mijne collega eens genomen had...
graag een beetje info =)

stacker 2 met ephedra is de bom(of venom hyperdrive 3.0 maar geloof dat die er ook al niet meer legaal is)

hmmm, ja das natuurlijk wel logisch. Maar waar zou je ze nog kunnen verkrijgen? ( anders in pm ) Of wat is er aan te raden voor een beetje gewichtsverlies te bekomen? Die stackers zonder... maar dan nog, welke? Of T3 of zo ergens iets wa mijne collega eens genomen had...
graag een beetje info =)

Bronnen kunnen we sowieso niet bespreken hier en alles over T3 kun je vinden in de AAS sectie.

pfieuw, hier is zoveel te vinden. Ik ga hier van de één link de ander in :)
Die venom heb k wa van gelezen, leek me ook wel interessant alleen da libido probleem...

Dus mss zou ik het nog liefst bij die stackers met willen houden, maar kan anders iemand mij PM'ke sturen waar ik die mss nog zou kunnen vinden? Zou het zeer op prijs stellen.

Fiksken

dat is dus niet de bedoeling voor de TWEEDE keer. lezen is een kunst he?

ja ik begrijp wel als ge zegt lezen is een kunst. Maar ergens vanuit mijn standpunt bekijk ik een forum ook iets waar je rap informatie en tips over dergelijke dingen aan de weet wilt komen en enkele ervaringen. ma moest nu iemand mij kunnen laten weten waar ik stackers kan vinden zou ik ook al blij genoeg zijn, want daar heb ik al ervaring bij en ik blijf altijd een beetje wantrouwig tov nieuwe, andere producten...

Bestel Alri Venom Hyperdrive 3.0 in Amerika. Versturen via de normale post, niet via een koerier.
Lekker spul. :D

Ben ik ook aan het overwegen. Maar via Amerika kan men enkel met visa betalen zeker? En die heb ik jammer genoeg ook niet. Het allemaal nimeer zo gemakkelijk als vroeger geloof ik :)

pfff, waarom moet toch altijd zoveel van de markt genomen worden!!! Ne mens vindt zoveel, ma tegelijk ook weer niks...
Blijven zoeken veronderstel ik aangezien nog niemand mij een inbox berichtje nagelaten heeft.

Terug
Naar boven