AndroidHealthClinic

Stackers..?

snippo

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Heb zijn STACKERS goed? helpen ze echt?? zijn ze de moeite waard?
wat doen ze precies en waar kan je ze kopen?

mvg Snippo:eek:

Zou dit niet in een andere sectie mogen? BV: supplementen?

Doe een ECA of ECY stack.

ECA= ephedrine, cafeine, aspirine
ECY= ephedrine, cafeine yohimbe

Bij mij werk ECY super goed.

suc6

• Topic Starter Topic Starter
enige belgische site waar ik ken bestellen met bank contact?

je kan eens kijken op www.muscle2muscle.be maar weet niet of het online betaalbaar is met bancontact - de keren dat ik er gekocht heb was ter plekke; maar jij woont blijkbaar wel een eind ervan af :-)

nou grimbergen dicht tegen brussel is dat waar is dat dan ? :o

http://www.nutrimax.be/nl/afslanken/nve-pharmaceuticals-stacker-4/

hier kan je wel met banc contact is dit te betrouwen? :o

De winkel waar ik over sprak ligt in Kuringen (Belgisch Limburg) dus ver van jouw deur. Nutrimax is een bekende site en volgens mij zeker betrouwbaar. Je kan even goed bestellen bij XXL nutrition in Nederland (daar bestel ik mijn supplementen). Ik doe het altijd via een elektronische overschrijving en is nog nooit fout gelopen...
Die stacker4 die je wil kopen heb ik ook en is best wel een goede vetverbrander. Niet elke dag nemen want dan neemt het effect natuurlijk af. Ik neem er maar eentje per week ongeveer en elke keer zweet ik als een paard :-)
succes

ik heb hebet ook ng gebruikt de 3 en 4 de 3 5kg van vermagerd, na 2 maand was het er al trg bij, de 4 was niet zo goed als de 3, int het begin wel hartkloppingen FEL transpireren:D en ge kunt wel is zwarte plekke zien als ge effe hard gegaan zijt:) greetz

ik zou beter voor de clenbuterol pompje gaan. dat werkt beter dan stackers

Terug
Naar boven