AndroidHealthClinic

Stanozol, ter mijn beschikking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soso12

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
Hallo allen,

Aangezien ik al heel lang op dit forum rond hang, en ik zelf toch maar anoniem wil blijven heb ik besloten om een nieuw account aan te maken om deze vraag te stellen.

Ik heb Stanozol gekregen en zou dat wel willen gaan gebruiken .

10mg en 100tabs

http://www.globalanabolics.com/globalanabolic-stanozol-winstrol-stanozolol-10mg-100tabs.html precies deze is het ook.

Mijn vraag is, hoeveel mg neem ik per dag en wanneer neem ik het?
Neem ik het elke dag?
2 uur voor de training of maakt dat niet uit?
Voor hoelang? tot het op is?

Moet ik als ik klaar ermee ben ook nakuren of is dat met Stanozol helemaal niet nodig (heb ik vaker gehoord)

Sorry als ik als een noob over kom, ben er zelf ook niet zo in thuis.

Graag alleen serieuze antwoorden, en anders pm je me maar.

Iedergeval alvast bedankt

ps Tips voor gebruik zijn allemaal welkom!

Stats: 1m78 72kg 14%

En dan ook nog dit soort vragen stellen. Lees je eens in over AAS, kom terug over 'n paar jaar wanneer je wat massa hebt en wat meer over AAS weet, zijn geen smintjes ook al lijken ze er erg op.

Waar komen dit soort topics toch vandaan?? Zomer is al voorbij.

Zal je misschien verbazen, maar dat dikgedrukte is serieus het beste advies wat je nu kan krijgen.

haal eerst die link weg hoort hier niet allen bij echt en nep
haal nog 2potjes er bij (als je er maar 1 heb)
6weken lang 60mg per dag 3x per 20mg in nemen
nakuur is niet nodig maar kan wel moet ej zelf weten

tss 't zijn geen snoepjes, wa is da hier tegenwoordig :s :s

niet zo zeuren allenmaal zeg, zijn lichaam zijn beslissing geef gewoon antwoord op ze vraag

Ik heb 100 D-bol tabs, hoe hoor ik ze te gebruiken? (Hetzelfde als: Ik heb 5 ampullen met Deca, hoe hoor ik deze te gebruiken?)

Eenvoudig. DAT DOE JE NIET!!!! Dit zijn niet voor niets illegale producten en gecontroleerde medicijnen. Ze moeten verantwoord gebruikt worden. Als je, door één of andere reden, geen fatsoenlijke kuur kan doen, doe er dan liever helemaal geen. Deze halve pogingen tot kuren zullen je niet alleen niet doen groeien, ze kunnen wél voor ernstige neveneffecten zorgen en lange termijn problemen met libido en vruchtbaarheid. Dit is het niet waard. Wacht tot je genoeg middelen hebt voor een echte kuur, kom dan terug en vraag wat je moet weten.

Uit de AAS-boardregels. Niet doen dus.

• Like
Waarderingen: bezi
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven