MuscleMeat

stanozolol xclusive med part 2

animal1984

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
hoi heb gisteren een nieuw potje stano van xcl med gekocht . het doosje was het zelfde maar de sticker op de vail was ietje anders ze hebben er nu links een zilvere band bijgezet.kunnen dit de nieuwe stickers zijn.de vloeistof was ok wa anders bij de vorige wast melkachtig en nu waterachtig waar precies de het product in zweefde .heeft mss met de "versheid" te maken?gr

11_0.jpg

Geen zorgen, die zilvere band is de nieuwere versie naar mijn weten.
Winstrol kan bij temp verschillen altijd een wat andere samenstelling krijgen, maar ook dat is normaal.

• Topic Starter Topic Starter
bodybeast heb jij ervaring met dit merk/product of ken je mensen die dit ook gebruiken want zo te horen is dit lab vrij onbekend hier gr

Ik niet persoonlijk, ken wel iemand die het gebruikte en die vond het gewoon goed.

Ik neem zelf liever HG Desma.

nog een klein vraagje men nieuw doosje heeft exact hetzelfde batch nr(20021) als het vorige wat toch wel een 3 taljaar ouder is .is dit normaal?gr

Kan zijn dat het een bepaald productie nummer is van eenzelfde lijn.
Dan kan de datum wel verschillen maar het andere getal kan hetzelfde zijn.

bij men eerste vail had ik de dagen erna wat pijn bij de spuitplekken en dit heb ik bij de nieuwe niet. Kan dit een indicatie zijn van de kwaliteit vh product?verder denk ik wel dat het goed spul is:-)

Kan, maar het kan met zoveel dingen te maken hebben.

-Diepte van injecteren
-Naalddikte
-Schone omgeving

etc etc

Terug
Naar boven