MuscleMeat

Stapavond Groningen

JohnAfca

Dutch Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Geachte leden,

Rotterdam is me te ver dus zijn er mensen die binnenkort stappen in Groningen? Met een groep de 3, goldenfust of kokomo in!

is daar ook een tent die iets met emo heet?
daar werkt namelijk een best wel lekkere chick, als we daarheen gaan ben k in :$

ja goed idee

srs

• Topic Starter Topic Starter
iets met emolife street groningen ofzo :O

maar als er genoeg animo is ben ik wel in:)

Ben zelf een jaartje terug naar Kokomo geweest. Was echt een nice club. Maar toen het steeds drukker en later werd gingen er veel glazen tegen de grond. Je kon niet normaal meer dansen. Weet niet of het altijd zo is, volgens mij was het die ene keer een speciale avond ofso. Ik verbleef zelf in een hotel in Roden.

Ben zelf een jaartje terug naar Kokomo geweest. Was echt een nice club. Maar toen het steeds drukker en later werd gingen er veel glazen tegen de grond. Je kon niet normaal meer dansen. Weet niet of het altijd zo is, volgens mij was het die ene keer een speciale avond ofso. Ik verbleef zelf in een hotel in Roden.

srs elke avond ligt de vloer bezaaid met glas. genoeg andere tenten maar om mee te beginnen altijd goed te doen

Rumba;)

Rumba draaien ze altijd bubbling en andere n*ger muziek :roflol:

ee vito, ga je ook als dit door gaat?

in. Woon er vlak bij. Drenthe, kan zo met de bus.

Mooi. Alleen een grotere groep is natuurlijk alleen maar leuker

maybe in, ligt eraan wanneer.

suggesties voor date?

Ik ga ook wel eens uit in groningen, niet iedere donderdag, maar wel zo nu en dan, is best leuk

Terug
Naar boven