XXL Nutrition

Starcraft II !!!

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
Waardering
141
Laatst bewerkt:
hehe had het paar dagen geleden al gezien. Ik was vroeger ook een grote fan van Broodwar en ga hem waarschijnlijk ook halen als die uitkomt.

• Topic Starter Topic Starter
Ja kan zijn maar vannacht heeft Blizzard Entertainment officieel StarCraft 2 voorgesteld....iig het ziet de er weer erg goed uit allemaal maar ja verwacht ook natuurlijk niet anders van blizzard.

Heb je de 1280 resolution Gameplay video al gezien ?....nice new arsenal ook.

SC2 Gameplay movies
StarCraft II

ja het ziet er goed uit ben iig benieuwd. Bij youtube was er een trailer van starcraft 2 die 1 miljoen views bereikte binnen een paar dagen.

Het is eigenlijk al aangekondigd op de Invitational van zaterdag 19 mei. Maar enfin dat boeit niet :D

Ik had eerder gehoopt op diablo 3 eigenlijk :( Er is echt nood aan een goede hardcore hack&slash item fever insane fanbase RPG met goede online support :D Diablo 3 m.a.w. dus

SC2 ziet er in ieder geval ook goed uit. Protoss is er wel op vooruit gegaan imo, zeer coole units (tripod anyone ? die zie je tegenwoordig in elke game) en dat shield mannetje hmm :D

Het is eigenlijk al aangekondigd op de Invitational van zaterdag 19 mei. Maar enfin dat boeit niet :D

Ik had eerder gehoopt op diablo 3 eigenlijk :( Er is echt nood aan een goede hardcore hack&slash item fever insane fanbase RPG met goede online support :D Diablo 3 m.a.w. dus

SC2 ziet er in ieder geval ook goed uit. Protoss is er wel op vooruit gegaan imo, zeer coole units (tripod anyone ? die zie je tegenwoordig in elke game) en dat shield mannetje hmm :D

precies, ik was zwaar teleurgesteld :( Ik hoopte op een World of Diablo, Diablo 3 of een compleet nieuwe game [een MMORPG alla WoW maar dan een beetje duisterder].

Idd, Diablo, heb ze alle 2 in tussen enkele masturbeer sessies door uitgespeelt.. Meesterlijke game ook. Hoop idd op een 3e deel.

Link is al meer dan een jaar oud... ben echt benieuwd of de plannen nog steeds doorgaan. Meerdere mensen zijn sinds 2005 bij blizzard weggestapt, ook uit het Diablo team. Ik denk dat het iig nog 1-2 jaar duurt, aangezien WoW nog steeds populair is en toch nog zeker 1 expansion uitkomt en een paar grote patches. Als ze nu D3 zouden uitbrengen zou de verkoop van SC2 eronder lijden, en ook zeker WoW. Bijna iedereen die ik ken die WoW heeft gespeeld of nog steeds speeld heeft gezegt over te stappen op D3 zodra die uitkomt. Ik ben er destijds samen met wat mensen van de oude garde van D2 aan begonnen, en weet zeker dat ze de diablo verslaving weer gaan oppakken :D

Diablo 2 blijft imo een van de beste games ever, en zeker een van de verslavendste :p

• Topic Starter Topic Starter
Link is al meer dan een jaar oud... ben echt benieuwd of de plannen nog steeds doorgaan. Meerdere mensen zijn sinds 2005 bij blizzard weggestapt, ook uit het Diablo team. Ik denk dat het iig nog 1-2 jaar duurt, aangezien WoW nog steeds populair is en toch nog zeker 1 expansion uitkomt en een paar grote patches. Als ze nu D3 zouden uitbrengen zou de verkoop van SC2 eronder lijden, en ook zeker WoW. Bijna iedereen die ik ken die WoW heeft gespeeld of nog steeds speeld heeft gezegt over te stappen op D3 zodra die uitkomt. Ik ben er destijds samen met wat mensen van de oude garde van D2 aan begonnen, en weet zeker dat ze de diablo verslaving weer gaan oppakken :D

Diablo 2 blijft imo een van de beste games ever, en zeker een van de verslavendste :p

Daarom zeg ik....ooit :D

Maar idd ze moeten eerst nog ff profiteren van WoW & SC2 neem ik aan voordat ze D3 uit laten komen.

Geef diablo 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Diablo2 heeft ondertussen geen uitdagingen voor mij (heb zo'n beetje al alle builds gemaakt, druid al tot level 99 gelvled etc etc)dus ik wacht met smacht op de nieuwe Diablo ook al denk ik dat hij nooit uit zal gaan komen , het zou alleen maar concurentie worden voor de game WoW. ook al is het verhaal nog niett helemaal af, het oude d2 team is overgestapt en is nu bezig met de game Hellgate:London. En als het d3 toch uitkomt, denk ik dat het een p2p game wordt wat niet erg aantrekkelijk is voor mij

ps: iemand die hier ook nog d2 speelt? non-ladder ofc...geef me even je account, misschien kunnen we samen eens wat duellen etc

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven