XXL Nutrition

start kolonisering Venuzuela!

Omega007

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Onderstaand stukje van nieuwnieuws.nl
Verhagen eist opheldering van ChavezMinister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken wil weten waarop de Venezolaanse president Hugo Chavez de "ongefundeerde beschuldigingen" baseert dat Nederland samen met de VS Venezuela wil binnenvallen. Chavez riep dat gisteren op de klimaattop in Kopenhagen.

Verhagen ontkent in alle toonaarden dat er een invasie wordt voorbereid: "Er is geen sprake van imperialisme of van welke agressie dan ook." De minister wijst erop dat er wel degelijk wordt samengewerkt met de Amerikanen, maar dat de bestrijding van drugssmokkel het doel is van deze samenwerking. Nederland wil graag een goede relatie met 'buurland' Venezuela, maar "ongefundeerde beschuldigingen dragen daar niet aan bij", aldus de minister.

De Venezolaanse ambassadeur in Nederland moet vanmiddag op het matje komen bij Verhagen.

Ik zag koloniseren. Hopakee, vroeger waren we er al heel goed in. Bovendien kunnen we wel weer een overzeese kolonie die rijk is aan grondstoffen gebruiken. economisch gaat het immers zo goed niet.

Hoewel Amerika natuurlijk van oudsher tegen overzeese gebiedsdelen is. Zie ik wel een mooi compromis, wij blijven in afghanistan.

Inderdaad, koloniseren die hap, dan daalt die ontiegelijk hoge coke prijs eindelijk eens een keer!

Chavez, een man naar mijn hart. Soms wat te demagogisch, maar dat moet ook als je constant de stinkende adem van de VS in je nek voelt.

r**ards-demotivational-poster-1218553625.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
r**ards-r**ards-demotivational-poster-1222908785.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Hoop niet dat je doelt op mijn post. Met enig boerenverstand zou je toch moeten kunnen begrijpen dat deze overladen was van cynisme.

Trek je niets aan van Tjok, die hunkert gewoon terecht naar een wip buiten de deur.

Amerika heft ook accijns over opiumteelt in Afghanistan. Denk je nou daadwerkelijk dat dit een campagne is tegen drugs? Inderdaad weer een moderne vorm van kolonisatie. Waar heb je het artikel vandaan overigens, lijkt me interessant om te lezen.

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Sorry, bron staat erboven.

Die Hugo is een grote brood mong**l. Die snapt echt niet hoe hij een land moet regeren. Het paardje op de venezolaanse vlag moest opeens naar de andere kant toe galopperen omdat zijn dochter dat mooier vond.
Hij heeft zijn eigen wetboekje gemaakt. En als iemand erachter komt dat je geen chavista bent krijg je ontslag.

Mensen die twee huizen hebben of een groot huis moeten deze opeens afstaan aan barrio (ghetto uitschot) mensen.

etc etc etc etc. ...... Venezuela gaat met hem ten onder.

Hij roept trouwens al sinds zijn eerste dag presidentschap dat ze hem willen vermoorden.
Volgens mij is hij zware schizofreen .

Laatst bewerkt:
Die Hugo is een grote brood mong**l. Die snapt echt niet hoe hij een land moet regeren. Het paardje op de venezolaanse vlag moest opeens naar de andere kant toe galopperen omdat zijn dochter dat mooier vond.
Hij heeft zijn eigen wetboekje gemaakt. En als iemand erachter komt dat je geen chavista bent krijg je ontslag.

Mensen die twee huizen hebben of een groot huis moeten deze opeens afstaan aan barrio (ghetto uitschot) mensen.

etc etc etc etc. ...... Venezuela gaat met hem ten onder.

Hij roept trouwens al sinds zijn eerste dag presidentschap dat ze hem willen vermoorden.
Volgens mij is hij zware schizofreen .

Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is tenminste geen slaafje van Amerika. Verhandelen dan wel accijns heffen over drugs is overigens gewoon kolonistengedrag. Zie bijvoorbeeld de VOC die destijds opium verhandelde in China etc. Denk eerder na waarom het Westen opeens interesse toont in Venezuela. Zou het zijn voor de politieke correctheid dan zouden ze ook niet dik moeten verdienen aan opiumteelt in Afghanistan.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is tenminste geen slaafje van Amerika. Verhandelen dan wel accijns heffen over drugs is overigens gewoon kolonistengedrag. Zie bijvoorbeeld de VOC die destijds opium verhandelde in China etc. Denk eerder na waarom het Westen opeens interesse toont in Venezuela. Zou het zijn voor de politieke correctheid dan zouden ze ook niet dik moeten verdienen aan opiumteelt in Afghanistan.

Mijn hele schoonfamilie woont in Venezuela. En geloof mij het gaat daar niet al te leuk aan toe door deze idioot. Veel vrienden zijn het land al uit gevlucht omdat het steeds meer op Cuba gaat lijken.
Die Chavez is nog dommer dan die hele Bush. Dus we blijven hopen op een Headshot.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven