XXL Nutrition

start kuur

mistral

Novice
Waardering
0
Hey hallo allemaal,ben van vorige week af begonnen met winstrol ga deze 8 weken gebruiken en na de tweede week wil ik tien weken norma erbij pakken
(2ml/200mg).Heeft iemand hier al ervaring mee want,ik ga deze kuur voor de eerste keer doen.Heb vantevoren al diverse kuren gedaan maar gewoon met deca en testo of sustanon.Groetjes Brian. :D

staat volgens mij in de verkeerde section! :cool:

moved.

Dit dus?!

Week 1-8: xxxmg Winstrol Depot/Winstrol Tabs
Week 2-11: 400mg Deca

Waarom deze keuze? zonder Test. erbij heb je grote kans op een Deca d*ck (zal je meisje blij mee wezen), als het 8 weken tabs zijn zal je lever hiet absoluut niet blij mee wezen, waar is je nakuur?

Niet echt doordacht he kerel. Beter was eerst eea vragen voordat je er mee gaat beginnen.

mistral zei:
Hey hallo allemaal,ben van vorige week af begonnen met winstrol ga deze 8 weken gebruiken en na de tweede week wil ik tien weken norma erbij pakken
(2ml/200mg).Heeft iemand hier al ervaring mee want,ik ga deze kuur voor de eerste keer doen.Heb vantevoren al diverse kuren gedaan maar gewoon met deca en testo of sustanon.Groetjes Brian. :D
????????????

Volgens mij heb jij geen flauw idee wat je allemaal in je lichaam stopt ofwel?

1) Norma = Deca
2) Sustanon = Testo

Succes ermee bro!..dat je een grote jongen mag worden..

hehe
waarom vanaf week 2 deca???

Mijn eerste kuur en laatste (tot nu toe) was

wk 1 -10 250 mg test enth pw
wk 1 -10 200 mg deca pw
wk 7 - 12 50 mg winny ject eod
nakuur wk 12 - 15 clomid

Ik heb hier 3,5 jaar geleden 10 kg mee gewonnen. Jij gaat twee van deze middelen gebruiken maar als je dat gaat doen op de manier zoals jij hier zegt ga je echt niet zoveel pakken denk ik.
Ga even goed inlezen zodat je een goede kuur samenstelt want dit slaat nergens op.

succes

Terug
Naar boven