XXL Nutrition

Startfysiek (kritiek welkom!)

Justwatchdude

Novice
Waardering
0
Zoals de titel zegt ben ik net begonnen met trainen.
Heb nu een jaar niets gedaan, voor dit jaar bestond mijn training voornamelijk uit pompen omdat ik voor planche trainde, vond dat zo'n gestoorde beweging :)

Ik ben nu 19j - 1m75 - 67kg.

ik train nu 4x per week volgens :
Maandag: Borst - triceps - schouders
Dinsdag: Rug - biceps - abs
Woensdag: off
Donderdag: Borst - triceps - schouders
Vrijdag: Rug - biceps - abs

Soms heb ik wat last van mijn schouders, dan skip ik die en doe ik benen in de plaats dus geen reden toe tot flamen ;)

Ik ga ook af en toe lopen, maar cardio is niet echt nodig zoals je ziet moet ik vooral wat bijkomen ;)

Ik ben van plan ook op voeding te letten, maar vraag me af of dit al nuttig is zo vroeg?

Zoals je ziet heb ik ook een pectus excavatum, nu vroeg ik me af, vinden jullie dit opvallend?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed vertrektpunt hoor, je foto's.
Je pectus valt eigenlijk niet eens op, ik zou me daar geheel geen zorgen over maken.
Ik denk dat als je zo twee jaar verder bent de dikte van de gewonnen borstspieren de boel nog wat verder opvullen naar het midden toe.
Ook als je hardloopt mag je benen doen trouwens.

Zou zeggen vergeet je benen niet te trainen :p

Bij jou is je borst naar binnen bij mij naar buiten... dus jij mag blij zijn hoor haha

Goed beginpunt. Zie dat je buikspieren scheef staan, ben ik iig niet de enige :D
Succes!
En ja, voeding is vanaf dag 1 al belangrijk.

• Topic Starter Topic Starter
Goed vertrektpunt hoor, je foto's.
Je pectus valt eigenlijk niet eens op, ik zou me daar geheel geen zorgen over maken.
Ik denk dat als je zo twee jaar verder bent de dikte van de gewonnen borstspieren de boel nog wat verder opvullen naar het midden toe.
Ook als je hardloopt mag je benen doen trouwens.

Ik hoop het :)

Zou zeggen vergeet je benen niet te trainen :p

Ja ik moet die er nog ergens tussen planten best ;)

Bij jou is je borst naar binnen bij mij naar buiten... dus jij mag blij zijn hoor haha

Is even 'erg' vind ik, vroeger nog veel mentaal me gesukkeld :D

Goed beginpunt. Zie dat je buikspieren scheef staan, ben ik iig niet de enige :D
Succes!
En ja, voeding is vanaf dag 1 al belangrijk.

Ja gelukkig :D
Zal ik maar beginnen aan een voedingsschemadan?

Benen trainen!!

De PE valt niet zo heel erg op nee. Als je dikkere borst krijgt misschien wel...

Verder wel aardige basis, niet teveel vet en ook niet te skinny. Je voeding moet uiteraard aangepast worden als je echt richting BB wilt. Succes.

De PE valt niet zo heel erg op nee. Als je dikkere borst krijgt misschien wel...

Verder wel aardige basis, niet teveel vet en ook niet te skinny. Je voeding moet uiteraard aangepast worden als je echt richting BB wilt. Succes.

Bedankt! Ik zou met doelen werken, nu al richting gigantisch is nog veel te ver. Ik zou eerst mikken om er droog en fit bij te staan, anders raak ik mijn motivatie toch kwijt. Is er een verschil van voeding tussen naar wat ik mik en bb?

Je PE valt nauwelijks op, in tegenstelling tot die van mij heb jij ook geen uitstekende ribben, wat ook een pluspunt is.
ik word over minder dan twee weken geopereerd dus dan gooi ik wel even wat foto's op dbb ;)

Ik denk dat je zeker niet moet gaan cutten, ik zou eerst even gaan bulken tot je wat meer massa hebt.

niet verkeerd, wel niet alleen je biceps trainen he

Je PE valt nauwelijks op, in tegenstelling tot die van mij heb jij ook geen uitstekende ribben, wat ook een pluspunt is.
ik word over minder dan twee weken geopereerd dus dan gooi ik wel even wat foto's op dbb ;)

Ik denk dat je zeker niet moet gaan cutten, ik zou eerst even gaan bulken tot je wat meer massa hebt.

Ja heb ik wel geluk in. Veel succes met je operatie, ook nog overwogen maar toch niet gedaan.

niet verkeerd, wel niet alleen je biceps trainen he

Ik heb nog nooit echt m'n biceps kunnen trainen omdat ik alleen pompte :D
Zo'n rookie ben ik nu ook weer niet ;)

Terug
Naar boven