AndroidHealthClinic

Starwars episode 3 !!!!!!

oldie. heb hem 5 maand geleden al gezien

Jah ben er zeker wel fan van, ga er ook zo snel mogelijk heen..

Verheug me ook om EINDELIJK een box met dvd's te kopen, waar ze alle 6 in zitten, en waar episode 4,5&6 het nieuwst bewerkt zijn :cool:

Hmmmm..... ik heb hem net gezien en ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Beetje teleurgesteld als ik heel eerlijk ben. Vooral de acteerprestaties waren om te huilen, maar goed daar ga je ook niet voor bij een star wars vehicle. De actie scenes waren weer daarentegen spectaculair en vermakelijk.

Wel lachen trouwens er zat in de bioscoopzaal een dronken gast, die om de haverklap iets uitkraamde, is uiteindelijk door de beveiliging verwijderd begeleid door een luid applaus.

hafid zei:
Wel lachen trouwens er zat in de bioscoopzaal een dronken gast, die om de haverklap iets uitkraamde, is uiteindelijk door de beveiliging verwijderd begeleid door een luid applaus.

Waarom heb jij hem er, als bodybuilder, niet uitgeflikkerd? Heh? Waarom niet? Nou? :D

huckfinn zei:
Waarom heb jij hem er, als bodybuilder, niet uitgeflikkerd? Heh? Waarom niet? Nou? :D

Omdat ik niet zo snel uit mijn stoeltje kon komen, benen waar de squatsetjes vanaf druipen :D en ik wou m'n popcorn niet hulpeloos achterlaten.

k heb m gisteren ook gezien, viel goed mee, alleen enkele dingen waar je je kan aan ergeren zoals R2D2 enzo, maarja, je moest em gezien hebben he :) vooral die scene met die slechterik met z'n 4 lightsabers was zo cool :cool:

Als jullie zo vriendelijk zouden zijn niet al teveel spoilers in het topic te willen zetten voor diegenen die hem nog moeten zien.

Ik ga hem hopelijk vrijdag zien, gehoord dat die iig stukken beter is dan I en II, gelukkig.

En bikerbabe, hoe kan R2D2 nou irritant zijn, hij is geweldig!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pieteletuut

Heb hem op dvd,vond hem niet slecht,al kon hij toch niet deel 4,5,6 evenaren.
Slechtste moment was de tarzankreet van een rondslingerende Wookie.

tja gewoon, da ding maakte te veel kabaal, niet zoals in de vorige films, maar echt irritant deze keer, vond ik he

Ik ben ook wel Star Wars gek, vond ep3 waanzinnig, maar ook heb ik t idee dat ie een beetje afgeraffeld is. Mss had ik me wel er teveel van voorgesteld....

benedenmaats acteerwerk; vooral het eerste uur. hij acteerde al niet sterk, en daarnaast nog een te gemakkelijke overgang van Anakin naar de dark side... nah het wordt gecompenseerd door de mooie beelden, maar vond em erg matig.

Ik heb de film inmiddels ook binnen. Het ziet er allemaal geweldig uit, maar het is gewoon zo dat de de eerste delen (dus 4, 5 en 6) niet meer overtroffen kunnen worden. Wel leuk dat de hele serie nu compleet is.

Terug
Naar boven