XXL Nutrition

Stealth (labs) injectables???

Dr. Spritzer

Cool Novice
Elite Member
Waardering
1
Iemand ervaringen met deze? Deze injectables worden verstuurd in steriele zakjes om de doune makkelijk te passeren. Ik zou wel eens een testje willen doen maar lees nog weinig recenties. Prijzen zijn allesinds ook super.
op anabolex.com vind je er een verslagje over, al dan niet betrouwbaar aangezien een van de online pharmacies daar deze ook verkopen.

Hey heb er ook van gehoord en kan er ook aan geraken ,schijnt goed te zijn:

TESTOSTERONE ENANTHATE 250 mg/ml by Stealth Labs
[05]

Manufacturer: STEALTH LABS
Active ingredient: test enanthate (generic)
Strenght: 250mg/ml

[Link niet meer beschikbaar]

This is a new product line thats HIGH QUALITY, packed sterile and will not need sterilization or filtration (like bulk oils)

What is about? Injectable sterile and filtered oil packed in sachets like MCDONALDS pack their ketchup.
Will be STEALTH for custom, impossibile to find in a envelope for custom, sterile, filtered and ready to use.

You must just to draw all content in a syringe and keep in syrynge. Are packed in sachets of 5 ml each.

Sure sachets will have labels of different things like shampoons, massage oils to make them 100% safe for custom

QUALITY GUARANTEED BY ****** !

Heb daar paar maanden geleden besteld van site, zijn zeer snel en betrouwbaar en bestaat al een paar jaar maar zelf heb ik (nog) nie gebruk gemaakt van die product.

site met info : [Link niet meer beschikbaar]

Prijzen kank zeggen da het +- 30-40 % goedkoper is

AS in zakjes , waar gaat dat toch allemaal naartoe???

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga eens een testje doen met de deca.
Ik hou jullie verder op de hoogte!

dr spritzer was jij niet die thuisbrouwer destijds?

ze verkochten eerst die bulk IP vials... ik las dat daar wel veel mensen over klaagden...hopen dat stealth beter is..

ziet er raar uit zo in zo'n zakje....
Is weer eens wat anders als een 10ml vial

Wat hebben sommigen toch moeite om aan gear te komen!
Maak contacten in de sportschool en zorg dat je goeie shizzle heb en niet die troep.

Kukkeledeh zei:
Maak contacten in de sportschool en zorg dat je goeie shizzle heb en niet die troep.

Ah, jij hebt er kennelijk meer info over. Deel eens met ons. :thumbup:

In de toekomst krijgen we vast klachtjes over lekkende pakketjes :P

Kukkeledeh zei:

contacten in de gym, hahahaha das pas vaak slechte shizzle en hun kennis stamt uit de ijstijd, nakuren met provi en winny:D

Terug
Naar boven