Fitness Seller

Steam holiday sale

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.658
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
De Steam holiday sale is weer bezig. Dagelijks wordt een selectie van spellen aangeboden met kortingen van 75% gemiddeld.

De huidige selectie is

Just Cause 2 € 4,99
Sam en Max complete pack € 12,49
Rift € 4,99
Singularity € 4,99
Pendulo Adventure Pack € 12,49
Bunch of Heroes € 2,49
Orcs must die € 3,49
Fable III € 9,99
Amnesia : The Dark Descent € 3,74
Metro 2033 € 2,49
Max Payne 1 of 2 € 2,49

http://store.steampowered.com/

De aanbiedingen lopen nog iets meer dan 9 uur, daarna komen er weer nieuwe games in de aanbieding.

Zelf Metro 2033 en Orcs must die gekocht. Laatste game is wel vermakelijk, beetje Tower Defense idee maar nu heb je zelf ook nog controle over de hordes die je basis belagen.

Laatst bewerkt:
En jij vindt de kerstdagen k*t.. Kijk wat het allemaal oplevert :D

Steam is nu overloaded. :D

Nice, ben wel benieuwd naar Amnesia: The Dark Descent.

Net Just Cause 2 gekocht.

De sale van gister loop nog anderhalf uur door, en ik kan iedereen het spel "Orcs must die" aanraden, echt een geweldig leuk spel :D
De games die vandaag in de sale gegaan zijn vind ik maar wat minder :mad:

De sale van gister loop nog anderhalf uur door, en ik kan iedereen het spel "Orcs must die" aanraden, echt een geweldig leuk spel :D
De games die vandaag in de sale gegaan zijn vind ik maar wat minder :mad:

Dungeon Defenders is hetzelfde type game. Maar 10x beter. Dat spel kan ik echt aan raden. Ook wel 20x meer spelers die dat spel dagelijk spelen op steam. Meeste van die sales zijn echt slechte spellen. Alleen Max Payne springt eruit. Maar is vet oud. Anders zeker kopen.

• Topic Starter Topic Starter
Dungeon Defenders is hetzelfde type game. Maar 10x beter. Dat spel kan ik echt aan raden. Ook wel 20x meer spelers die dat spel dagelijk spelen op steam. Meeste van die sales zijn echt slechte spellen. Alleen Max Payne springt eruit. Maar is vet oud. Anders zeker kopen.

Ook wel wat overdreven, de eerste dag van de sale waren het zeker geen topspellen maar Just Cause 2,Rift, Singularity, Metro 2033, Sam en Max etc zijn toch zeker geen hele slechte spellen. Afhankelijk van welke genre spel je graag speelt zijn sommige van die spellen zelfs topspellen.

Aan Just Cause 2 een hoop lol beleefd en misschien dat ik Just Cause 2 nog wel koop als deze nog terugkomt op de laatste dag van de sale.

Batman: Arkham City, 24,99 euro. Super voor een nieuwe titel.

Terug
Naar boven