XXL Nutrition

Stel: jij kan voor 5000 euro...

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Jezelf naakt in een seksueelgetint blad laten afbeelden? Dus foto's waarbij je op een led ligt ofzo waarbij je lul zichtbaar is. Voor de rest geen rare poses ofzo. Gewoon natuurlijk naakt zeg maar.

Het gaat slechts om 1 dag werk en uiteraard de publicatie van de foto's ergens midden een magazine verdeeld over 2 pagina. Soort Maxim/FHM sT maar dan zonder pants. En niet specifiek een gay magazine, gewoon een erotisch lifestyle magazine zeg maar.

Zou jij dat doen?

5000€? Hell yes.

Liever dat iedereen me lul ziet wanneer ik ervoor betaalt word dan als ik strontzat ben.

ja denk van wel, zo lang er maar geen gay toestanden bij aan te pas komen.

easy money voor paar uurtjes werk dan.
Verlegen om men lul te tonen ben ik niet, mischien heb ik er nadien wel spijt van mischien ook niet.

Nee man...vind 5000 te weinig voor zoiets.

Haha nee, dan zou ik een andere vriendin moeten zoeken.:p

• Topic Starter Topic Starter
Daarbij gezegd dat je in een situatie zit waarbij je een rooitje per maand verdiend.

Om de vraag equivalent te maken vor iedereen, voor een bedrag van 5 keer je maandsalaris.

doen duh
schaam me niet voor mn 10 incher

Hmm 5000 euro is niet veel geld.
Maar als mijn vrouwtje het goed vind waarom niet. Dan is het easy money.
Mij boeit het echt niet wat een ander van mijn snikkel vind.
Ik ben er zelf erg blij mee:D

Neej joh... me leven lang op me werk en op verjaardagen daar mee geconfronteerd worden (je weet zoiets komt altijd wel iemand te weten en dan kan ik de grappen en grollen wel al voorstellen).... voor 5000 euro.

No way.

Zou ik wel doen, waar kan ik me aanmelden ?

Neej joh... me leven lang op me werk en op verjaardagen daar mee geconfronteerd worden (je weet zoiets komt altijd wel iemand te weten en dan gaat het snel) voor 5000 euro.

No way.

wat boeit dat nou Sava ? zou me echt geen **** uit maken hoor.....je zit toch niet met je pik in stront te roeren op die foto ?

Dan toch maar wel he :D

wel zou het handig zijn....als er paar x per maand een sessie was.
Voor 2 sessies per maand mag iedereen het weten en via die foto me lul zien..boeie,mits het daar ook bij blijft uiteraad.

lol voor 5000 euro, tuurlijk niet.....

ook wel voor niets!
lijkt me geil idee, al die jonge knullen die zich aftrekken op een poster van mij boven hun bed en als ze dan klaarkomen keihard skinnieeeeeeee!!! gillen:p

Uhm nee bedankt, voor 25.000 hebben we een deal, mooie yamaha r1 gratis (L)

Beetje gay om met je snikkel languit in een blad te staan, en de grappen die je je hele leven blijven achtervolgen zijn mij die 5000 euro niet waard :p

Ik denk dat ik het zou doen. Kan de centjes goed gebruiken...

Welk blad is het marky waar je in komt? :p

5000 is te weinig, en wat doet mijn snikkel in een lifestyle magazine? In zo een tijdschrift moet je blij zijn als je een tepel ziet.

Terug
Naar boven