XXL Nutrition

Stel...

Anoniem_1983-

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Ik wil binnenkort gaan kuren met Test E + Winstrol + Nolva (eerste keer). Alleen ben ik van plan om binnen het jaar bij het Korps Mariniers te gaan. Nu vraag ik me af, raak ik al mijn gains dan kwijt (ivm met het vele lopen)?

Is het dan verstandiger om het kuren uit te stellen of valt het wel wat mee?

Huidige stats:
1.84
87 KG
12 a 13%

Doen ze niet aan bloedtesten om te kijken wat je allemaal uitgevreten hebt?

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem aan dat na 6 maanden clean te zijn, je wel door die keuring moet komen....

Ik veronderstel dat je opleiding iets meer inhoud dan alleen maar lopen veel oefeningen te poot zware rugzak etc. veel kt zal er waarschijnlijk nie mer aan te pas komen .Zit zelf bij de para's en heb toendertijd heel veel masa verloren tijdens opleiding ongeveer 12 kg nietemin hoe zwaarder je weegt hoe rapper je blessures oploopt .Maar op je vraag te antwoordenja ik denk dat je veel gaat verliezen

Ik denk ook dat je zeker wel wat kilo´s gaat verliezen door het marsen, speedmarsen en over de stormbaan huppelen.
Plus dat je ook minder de kans hebt om te eten.

Ik zou niet gaan kuren. Je verliest zowiso alles en meer wat je eventueel zou gainen. Ik heb zelf bij de mariniers gezeten en wat ik nog van de opleiding weet is dat je (soms) zeer weinig eet en slaapt en nog flink bezig bent op de koop toe..

Dr. Worf zei:
Ik zou niet gaan kuren. Je verliest zowiso alles en meer wat je eventueel zou gainen. Ik heb zelf bij de mariniers gezeten en wat ik nog van de opleiding weet is dat je (soms) zeer weinig eet en slaapt en nog flink bezig bent op de koop toe..
sluit me hier volledig bij aan kuren zou weggegooid geld zijn. Conditie optimaal zetten lijkt me beter .alvast veel geluk

zonde van je geld om te gaan kuren. Werk idd aan je conditie. Is belangrijker dan je gewicht nu. Je zult weinig slapen en weinig kans krijgen om te eten.

Eigenlijk is alles al gezegd. De opleiding is zwaar en je bent dagenlang aan het doorhalen. Eten is spaarzaam. Zonde dus om te gaan kuren

Terug
Naar boven