Fitness Seller

Stelling : Beter laag beginnen met doseringen zodat je in andere kuren altijd hoger kan gaan

Dannnn

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Stelling is :

Beter laag beginnen met AAS qua doseringen zodat je later hoger kan doseren.

Er zijn hier mensen die die gelijk test500 aanraden (hoe hoog moet je de volgende keer gaan?)

sommige adviseren met tren gelijk 400mg (hoe hoog moet je de volgende keer dan gaan?)

wat vinden jullie

In je eerste kuurtje zeker opbouwen.
Ik ben begonnen met 250mg test 200mg tren en ben ik zat op het einde op 500/600 als ik eht goed heb.
Kon ook 500/500 zijn.

Een van de beste cycle's die ik ooit gehad heb.

Stelling is :

Beter laag beginnen met AAS qua doseringen zodat je later hoger kan doseren.

Er zijn hier mensen die die gelijk test500 aanraden (hoe hoog moet je de volgende keer gaan?)

sommige adviseren met tren gelijk 400mg (hoe hoog moet je de volgende keer dan gaan?)

wat vinden jullie

Het is, zeker als je cycled, echt niet gezegd dat je na elke kuur hoger moet gaan hoor. Test op minder dan 500 gaat gewoon een waste of time en gear zijn als het aan mij ligt. Tren op 400 kun je best 2 keer pakken, niks mis mee maar je kunt uiteraard op 200 beginnen, zou 't zelf alleen niet doen.

Je hebt altijd mensen ( 1 op de heel veel ) die zeggen supergoed te reageren op AAS en nooit hoger dan een gram gaan en toch 110 kg bij 6 % wegen op 1.80 maar goed, dat zijn er niet veel. Kijk hoe je er zelf op reageert, BigCat bijv. zei dat ie een low-responder is dus die zal meer nodig hebben om hetzelfde te bereiken.

Terug
Naar boven