Fitness Seller

stemcomputer proven guilty

Vreemd... ???

Bush is al aan z'n 2e termijn bezig... :o

Ja man, ik heb het wel over de mid term elections die een aantal dagen geleden zijn afgelopen ( daarom gebruikte ik ook de term "my Party"). Ze hebben de verkiezingen zwaar verloren. De meerderheid is zowel in de "Kamer " als in de "Senaat in handen van de Democraten. Daarom dat men nu zo snel van tactiek kan veranderen in Irak

Ow sorry, even verkeerd geïnterpreteerd. Recount zal hij wel niet vragen denk ik.

het is echt elke keer weer wat zeg met die verkiezingen. stupid folks

het is echt elke keer weer wat zeg met die verkiezingen. stupid folks

Weet je wat zo grappig is? Dat er in België ook electronisch werd gestemd en toen een journalist vroeg of er ook gesjoemld kan worden zei de bevoegde minister dat dat onmogelijk was omdat er meerdere veiligheden zijn ingebouwd.
Die kerel heeft blijkbaar nog nooit gehoord van "virusalerts" en zo. Als iets electronisch is kan er altijd iets foutlopen ( denk maar eens aan murphy's law).

ja tuurlijk kan er iets misgaan, maar ach ik blijf me altijd nog afvragen waarom men niet gewoon de slimste mensen van het land een regering laat vormen. klinkt heel erg simplistisch zoals ik het nu zeg maar dat lijkt me altijd beter dan allemaal van die vage splinterpartijten.

Of je stemkracht koppelen aan je iq, inkomen, geslacht, afkomst of religie.

ja tuurlijk kan er iets misgaan, maar ach ik blijf me altijd nog afvragen waarom men niet gewoon de slimste mensen van het land een regering laat vormen. klinkt heel erg simplistisch zoals ik het nu zeg maar dat lijkt me altijd beter dan allemaal van die vage splinterpartijten.

Dan is het geen democratie meer he.

Terug
Naar boven