AndroidHealthClinic

Stemmen:):)

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
33.490
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
50%
Hey,

1 Van mijn beste vriendinnen doet mee aan zing jezelf een TMF award op TMF Awards 2007

En er moet nu gestemd worden wie er gaat winnen.

Dus zouden jullie asjeblieft even op haar willen stemmen op TMF Awards 2007 en dan naar 'stem op je favoriet' en dan even op dionne_tje stemmen:)

Alvast bedankt and keep on building;)

Marvin.

Karma Power: 1 :rolleyes:

TMF stond voor de moeilijke taak om uit alle inzendingen acht finalisten te trekken, maar het is gelukt! Niet alleen deze acht finalisten kunnen een TMF Award winnen, TMF geeft ook nog een paar wildcards weg. Kijk dus elke maandag naar Reaction, want wie weet win jij één van de wildcards en maak je nog kans op een TMF Award.

Stem nu op jouw favoriet om te voorkomen dat hij of zij in de gevarenzone terecht komt. De minst populaire kandidaten belanden namelijk in de 'danger zone' en zien die vette prijs misschien aan hun neus voorbij gaan. Wil jij hier een stokje voor steken? Stem dan nu op jouw favoriet!

Bedankt voor het stemmen.

lekker wijfie ook wel:P

• Topic Starter Topic Starter
@Tjooky: ja toch;):P

Alleen ze kan niet zingen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja man, ze zingt vals en veeeels te hard
Ligt aan de mic denk ik, dus ze moet een betere mic kopen want de stem ansich is niet zo lelijk

t*ring, ze zingen allemaal verschrikkelijk
Hahaha wat een verschutting:roflol:

Als dat jouw beste vriendin is had je haar niet eens mee laten doen aan zoiets belachelijks.

done :)

ik dacht eigenlijk dat je a la musclebear hier ging vertellen dat je stemmen in je hoofd hebt..

wel een mega trage k*t site

Terug
Naar boven