Fitness Seller

Nieuws Sterallures?

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
M. K. Olsen en Jennifer Aniston laten feestje in Malmedy stilleggen
Sommige Hollywoodactrices hebben zo hun kuren, en die blijven ook in het buitenland voortduren. De goede vriendinnen Jennifer Aniston en Mary Kate Olsen verbleven dit weekend in België, in Malmedy, en dat hebben de omwonenden geweten. Een feestje werd er stilgelegd omdat de dames wilden mediteren. Dat is uit zekere bron vernomen.

Doorreis
De actrices verbleven sinds donderdag in de luxueuze Hostellerie des Trôs Marets. Ze waren op doorreis naar het Duitse Keulen, waar familie van Mary Kate Olsen woont. De vriendinnen zijn zondagmorgen vertrokken, maar blijkbaar wilden ze zich zaterdagavond nog wat geestelijk voorbereiden op dat familiebezoek.

Mediteren
De twee waren aan het mediteren in het enorme park van het hotel. Voor die activiteit is rust nodig, maar was er in de buurt nu toevallig toch wel een feest in open lucht aan de gang. En wat doe je dan als je gewoon bent dat de halve wereld aan je voeten ligt? Naar de politie bellen. Die kwam vaststellen dat Aniston en Olsen inderdaad gehinderd werden in hun innerlijk bevredigende activiteit, en trok er daarna op uit om het buurtfeest te laten opschorten. En zo konden de dames zondagmorgen met een gerust gemoed naar Keulen.

nekschot....

net als die marokkanen uit NL die in marokko op vakantie gaan, was gister een docu over op NL1. die gasten denken daar ook de president te zijn jwt tazzz

nekschot....

net als die marokkanen uit NL die in marokko op vakantie gaan, was gister een docu over op NL1. die gasten denken daar ook de president te zijn jwt tazzz
Was dat met die snoepverkoper die liep te klagen dat hij niks verdiende omdat iedereen liep af te dingen?:D
Zag een stukje in de avondwinkel.

Ik verwachtte van jou toch iets heel anders... geld is immers macht. :p

Maar even serieus, waarom niet ? Als je last hebt van iets en je hebt de mogelijkheid om het op te lossen, waarom dan niet ?

( ik zou zelf niet al te blij zijn als ik een feest om die reden moest beëindigen, maar van hun kant uit begrijp ik het wel. )

Terug
Naar boven