AndroidHealthClinic

Stereo

Anoniem_1992

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
26
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
16%
Ik heb boven op zolder dus een 'oude' stereotoren gevonden van Sony + Bose boxen en versterker enzv. Deze zou ik graag op mijn computer willen aansluiten maar ik weet me echt geen raad dus wil ik jullie vragen om mijn te helpen.

Hier gaat het om:
450879_orig3.jpg

Er zit ook nog een cd speler bij en een radio maar dat is nu niet van belang toch?
Hij is nog helemaal compleet alle kabels heb ik erbij.

Edit: Wat is dat Digital in optical ofzo

TNX!

Laatst bewerkt:
je moet een kabel kopen die je in de line l r insteekt en langs de andere kant in je output van je pc steekt (waar normaal je boxen insteken)

Acc_Cable.gif

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
je moet een kabel kopen die je in de line l r insteekt en langs de andere kant in je output van je pc steekt (waar normaal je boxen insteken)

Acc_Cable.gif
ZOo bedankt voor de snelle reactie man. Ik ga nog even snel kijken of ik die bij de locale PC winkel kan kopen.

pc winkel kan dat die dit heeft maar gewoon electro zaken moeten dit zeker hebben
Oke ik ga nu even snel kijken. Zou je A.U.B. een pijltje kunnen tekenen waar ik die 2 stekertjes in moet steken want ben niet zo goed in computers enzv... :P De ingang bij de pc weet ik nog wel te vinden. :D

Da's nog redelijk spul ook jongen.
Welke Bose luidsprekers zijn dat?
Je gaat hiermee een véééél beter geluid hebben dan je maats met hun computer surround speakersetjes met subwoofer! ;)

Je gaat hiermee een véééél beter geluid hebben dan je maats met hun computer surround speakersetjes met subwoofer! ;)
He bedankt man. Dit is de hele toren [Afbeelding niet meer beschikbaar] Ik weet niet precies welke luidsprekers het zijn maar ik zal even snel kijken. Ik weet wel dat er een subwoofer groter als mijn computer kast bij zit! :D

He bedankt man. Dit is de hele toren [Link niet meer beschikbaar] Ik weet niet precies welke luidsprekers het zijn maar ik zal even snel kijken. Ik weet wel dat er een subwoofer groter als mijn computer kast bij zit! :D
Oh shit, acoustimas melkpakjes dus...
Da's jammer, die zijn niet zo bijzonder imo.
Maar wel beter dan de meeste van die pc speakertjes gelukkig! ;)
Die stereo set ziet er fatsoendelijk uit. :thumb:

Oh shit, acoustimas melkpakjes dus...
Da's jammer, die zijn niet zo bijzonder imo.
Maar wel beter dan de meeste van die pc speakertjes gelukkig! ;)
Die stereo set ziet er fatsoendelijk uit. :thumb:
Ik heb er niet zo veel verstand van dus je kan me van alles wijs maken. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Mooi geluid komt er in ieder geval uit naar mijn mening :P Zeker een stuk beter dan me logitech boxjes XD

Oke ik ga nu even snel kijken. Zou je A.U.B. een pijltje kunnen tekenen waar ik die 2 stekertjes in moet steken want ben niet zo goed in computers enzv... :P De ingang bij de pc weet ik nog wel te vinden. :D

gewoon links onder, waar die witte en rode ingang onder elkaar staanen waar line in l r staat :p

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

beh geef mij toch maar mijn logitech z5500 :p

Hier een pic met ook de sub er bij
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ken die logitechjes niet hoor.
Ik heb ooit eens zo'n goedkoop setje gehad toen pc's nog op zolder stonden, en was niet onder de indruk.
Er zullen tegenwoordig véél betere setjes zijn natuurlijk.
De Bose Acoustimas zoals hierboven is alleen hoog. laag, en geen midden, maar voldoet voor veel mensen perfect hoor.
Veel plezier ermee! :thumb:

Ik ken die logitechjes niet hoor.
Ik heb ooit eens zo'n goedkoop setje gehad toen pc's nog op zolder stonden, en was niet onder de indruk.
Er zullen tegenwoordig véél betere setjes zijn natuurlijk.
De Bose Acoustimas zoals hierboven is alleen hoog. laag, en geen midden, maar voldoet voor veel mensen perfect hoor.
Veel plezier ermee! :thumb:
Heee dat zal zekker lukken. Die Bose boxen zullen wel goed zijn maar wat zijn dan echt goede boxen die ook midden-tonen weergeven. Niet dat ik ze ga kopen hoor maar gewoon interesse :p

Heey jongens ik heb nog 1 vraagje: ik zie dat er geen line out ingang opzit maar wel een DAT OUT moet ik die dan gebruiken? Want op 1 van die delen zit op de voorkant een knopje met de tekts DAT daarop.

Line in moet je hebben. Dus van je pc naar je setje. Op de foto staat het linksonder.

Hey jongens die line in zaten als stekertjes in maar ik ben er achter gekomen dat die in video 1 moet en dan in mijn pc + dan nog even video 1 inschakelen aan de voorkant en blazen die muziek maar :D

Dit topic kan dicht dus. Bedankt voor de mensen die de moeite hebben genomen om mijn te helpen !! :thumb:

Hey jongens die line in zaten als stekertjes in maar ik ben er achter gekomen dat die in video 1 moet en dan in mijn pc + dan nog even video 1 inschakelen aan de voorkant en blazen die muziek maar :D

Dit topic kan dicht dus. Bedankt voor de mensen die de moeite hebben genomen om mijn te helpen !! :thumb:
Je voorversterker zat natuurlijk in de "line in" van je eindversterker.
De eindversterker "versterkt" alleen het zwakke signaal van je voorversterker/cd speler (met volume regeling dan bij voorkeur) of bij.v je PC, maar dan moet je het volume met je PC regelen.
Zoals je het nu doet kan ook natuurlijk, dus: :thumb:
Viel spass!

Terug
Naar boven