AndroidHealthClinic

Steriel abces?

Thanatos

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Gisteravond had ik weer geluk.. mocht weer darten.

Dit maal in de rechter bil. Nu zet mijn vriendin altijd in de glutes omdat ik er zelf niet comfortabel bij kan.

Ze trok bloed in de spuit, wat opzich nog niet eens zo heel raar is. Maar toen ik spuit bekeek zat er echt een witte drap achtige klodder 'spul' in de spuit. En wat bloed boven in de spuit.

Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.. wel vaker bloed getrokken. Maar geen drap achtig spul.. Ik heb ook geen kenmerken van een abces/ontsteking, zoals koorts pijn etc.

Zou dit overeen komen met de kenmerken van een steriel abces?? Btw de laaste keer injecteren op die plek was 2 weken geleden, dus of het een eerder depot kan zijn weet ik niet.

En whats next? zo laten? nog een keer drainen daar.. of ff langs de doc?

Ben al wel begonnen met ibuprofen 3x600mg per dag.

lijkt me wel veel ibuprofen. (ivm neurlogische invloed van ibuprofen en trainen)
En langs de doc lijkt me geen onverstandige keus. Je bent wel bezig met het omzeilen van iedere barriere die het lichaam heeft tegen pathologische invloeden van buitenaf door iets direct in je lichaamsweefsels te injecteren.
Een abces aan je reet wil je echt niet hebben. Vorig jaar had mn broertje er een, mijn god... de pijn, de horror van het leeghalen.
chk die arts!

zelf geen verstand van maar ik persoonlijk zou naar de doc gaan.
aangezien die toch weet dat ik aan de snoepjes heb gezetuh maak mijn dat op zich niet uit.

• Topic Starter Topic Starter
builderB zei:
lijkt me wel veel ibuprofen. (ivm neurlogische invloed van ibuprofen en trainen)
En langs de doc lijkt me geen onverstandige keus. Je bent wel bezig met het omzeilen van iedere barriere die het lichaam heeft tegen pathologische invloeden van buitenaf door iets direct in je lichaamsweefsels te injecteren.
Een abces aan je reet wil je echt niet hebben. Vorig jaar had mn broertje er een, mijn god... de pijn, de horror van het leeghalen.
chk die arts!
Thnx. De dosis ibuprofen is de max. dagelijkse hoeveelheid en trek ik wel.

Ik twijfel wel.. want ik heb geen zin om mijn dokter onnodig te confronteren met mijn bad habbits.

Iemand btw een idee welke antibiotica men voorschrijft bij spuit abcessen? Niet dat ik me nu al wil vol pompen, maar gewoon nieuwsgierigheid.

zou ff langs de doc gaan bro... een abces kan onverzorgd zéér nare gevolgen hebben.

Zou het vet kunnen zijn? Bij liposucties zuigen ze er oranje-achtige drab uit.

Langs de dokter gaan lijkt me in ieder geval het veiligst, abces leeg laten lopen is een zeer pijnlijke aangelegenheid. Misschien ben je nog op tijd.

Rhinemann zei:
Zou het vet kunnen zijn? Bij liposucties zuigen ze er oranje-achtige drab uit.

Langs de dokter gaan lijkt me in ieder geval het veiligst, abces leeg laten lopen is een zeer pijnlijke aangelegenheid. Misschien ben je nog op tijd.
Vet .. ik moest er wel aan denken. Maar 4cm diep mijn glutes in.. denk het haast van niet. Hersenspinsel.. het was wel duidelijk in een ader of iets met bloed want mijn vriendin had echt een aantal wattenschijfjes nodig om het bloeden te stelpen. zou het vet uit een ader zijn :eek:

Ik heb geen enkel symptoom wat maar wijst op een abces, geen verharding, geen pijn, geen koorts niks. Een abces door bacterie's zou zich wel sneller uiten, denk ik.

Waarschijnlijk is het niks.. of toevallig in een depot geprikt. Kzal morgen wel ff de dokter bellen.. kan hij ook weer eens lachen.

zou welleens kunnen zijn dat je een cyscte (kieste) heb aangeprikt. Dit kan bv een ingekapeld depot zijn, heb het eens gehad dat ik een oud winstrol depot aanprikte wat was ingekapseld. Als je dat dan aanprikt loopt alles wat ingekapeld is leeg. Zag er net zou uit als jij omschreef. Zou me in 1 instantie niet zoveel zorgen maken.

Krijg je last van verhoging dan metteen naar de dokter.

hardgainers zei:
zou welleens kunnen zijn dat je een cyscte (kieste) heb aangeprikt. Dit kan bv een ingekapeld depot zijn, heb het eens gehad dat ik een oud winstrol depot aanprikte wat was ingekapseld. Als je dat dan aanprikt loopt alles wat ingekapeld is leeg. Zag er net zou uit als jij omschreef. Zou me in 1 instantie niet zoveel zorgen maken.

Recycling? :D

Maar zou idd me nog niet druk maken. Ff in de gaten houden of de huid rondom niet rood en evt dik gaat worden.....

En uiteraard temps verhoging zoals Hardgainers al aangeeft.

Mocht je het echt niet vertrouwen kun je bloed laten prikken, dan kunnen ze kijken of je een verhoogd gehalte aan witte bloedlichaampjes hebt.

Dat is nl een natuurlijke reactie van je lichaam op ontstekingen.

yep heb ik ook keertje gehad..je denk echt op dat moment wat de hell is dit..
is pcies wat hardgainer zegt..die lichaamsvreemde stof die je destijds heb ingespoten is ingekapseld...
voorlopig niet meer prikken op die plek...als je zeg maar geen pijn enzo krijgt dan zit het wel ok...bij mij ging die shit vanzelf weg...
greetz

heb het ook al meegemaakt. dacht toen ook van, wat is dit nu.
denk ook dat het vet zou kunnen zijn. heb er voor de rest geen last van gehad op die plek.

builderB zei:
chk die arts!
ik zou gewoon naar de dokter gaan, ik vind het zowiezo beter om je dokter op de hoogte te stellen van wat je doet,een dokter zal hier niet echt een oordeel over hebben en ik denk zelfs dat het belangrijk is, dan kun je ook 1 keer per half jaar je waardes in je bloed laten controleren voor je eigen veiligheid en ik zie het probleem niet om dit niet met je dokter te bespreken, mijn dokter weet dit ook van mij. dus gewoon naar dokter gaan.en er komt nog bij dat ibuprofen spiergroei tegen gaat dus alle redenen om het op een goede manier op te lossen. succes ermee.

Mijn dokter is op de hoogte van mijn gebruik. Desondanks ben ik er niet heen geweest. Er is geen verandering in de situatie.. geen pijn. geen koorts, geen verdikking, maw niks dus.

Ik laat het zo.. ff niet meer prikken op die plek en mijn lichaam lost het probleem zelf wel op.

thnx voor de reacties.

Terug
Naar boven