Fitness Seller

sterkste man van Nederland op dvd

jackalxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
zijn er mensen die belangstelling hebben voor de sterkste man van 2007 op dvd ?
ik ga deze namelijk maken en ik vraag een kleine onkostenvergoeding :)
zet je naam hieronder maar neer als je er belangstelling bij hebt.
Ik pm je dan vervolgens wel voor je adresgegevens :)
het duurt overigens nog wel een week of 2 voordat de dvd klaar is :P

cool, komen dan alle onderdelen er helemaal op te staan of wat komt erop?

• Topic Starter Topic Starter
ja alles

dan heb ik zeker interesse!

nee reclame haal ik weg

kosten?

kan je het nie op internet zetten?

kosten 7,50 en daar zitten de verzendkosten bij in
ik vraag er een kleine vergoeding voor omdat ik de 1e aflevering bestel bij rtl voor 70 euro dus vandaar

kheb ook interesse!!:)

Ik heb ook interesse, mijn opnamen zijn de mist ingegaan omdat mijn HDD rec naar de klote is gegaan.

Alles opgenomen

Mijn TV heeft een Harddisk en daarop heb ik alles opgenomen.
Het is een Loewe Xelos 32 DR+?
De opnames zijn via digitaal signaal opgenomen.
Oftewel: opnamekwaliteit is uitstekend!
Ik heb dus nu:
RTL7 Deel 1 GP ulft,
RTL7 Deel 2 GP Ulft,
Eurosport GP Ulft (2x; ook herhaling) en
RTL7 Deel 1 NL 2007.

Maar hoe krijg ik het naar mijn PC?
Als ik dat voor elkaar krijg, mag elke belangstellende de opnames gratis krijgen.
Maar hoe krijg ik het extern?

Na eens even googlen weet ik dat er geen DV uitgang op deze TV zit.
Er is alleen een VGA ingang, maar die dient om de tv als PC scherm te kunnen toepassen.

Je zou dus via een analoge tussenstap de verbinding naar de PC moeten realiseren, heirvoor heb je een kastje nodig dat de beeld en geluidssignalen weer naar digitale signalen omzet.
Dit wordt meestal gebruikt om analoge videocamera's op de pc aan te kunnen sluiten om de beelden in bewerkingssoftware te krijgen.
Software en zo'n kastje zijn in mijn bezit, maar afhankelijk van de snelheid van de PC ben je wel een hele tijd bezig om op deze manier de opnamen naar de PC te brengen en in MPEG2 om te zetten, hierna kunnen er gewoon DVD kopieën van gefikt worden.

Een andere manier, en een stuk sneller, is via de scart uitgang een DVD recorder aan te sluiten en zo de opnamen over te nemen.
Kwaliteitsverlies is minimaal op deze manier, en op een lange middag is het gefikst.
Wanneer mijn DVD/HDD recorder weer gefikst is (deze is defect geraakt binnen de garantie) ben ik wel bereid om een dag met dat ding langs te komen en de opnamen over te zetten.
Wanneer het op de HDD staat kan ik binnen no time er een hele stapel DVD's mee braden, en is ons beider probleem hiermee opgelost.

of we doen het gewoon simpel: jackalxl maakt die dvd en verkoopt ze voor 7,50 incl verzend kosten. mooi geregeld lijkt mij zo, ik koop er 1 dan!

Ik ga voor Tom!

Er is alleen een VGA ingang, maar die dient om de tv als PC scherm te kunnen toepassen.

Je zou dus via een analoge tussenstap de verbinding naar de PC moeten realiseren, heirvoor heb je een kastje nodig dat de beeld en geluidssignalen weer naar digitale signalen omzet.
Dit wordt meestal gebruikt om analoge videocamera's op de pc aan te kunnen sluiten om de beelden in bewerkingssoftware te krijgen.
Software en zo'n kastje zijn in mijn bezit, maar afhankelijk van de snelheid van de PC ben je wel een hele tijd bezig om op deze manier de opnamen naar de PC te brengen en in MPEG2 om te zetten, hierna kunnen er gewoon DVD kopieën van gefikt worden.

Een andere manier, en een stuk sneller, is via de scart uitgang een DVD recorder aan te sluiten en zo de opnamen over te nemen.
Kwaliteitsverlies is minimaal op deze manier, en op een lange middag is het gefikst.
Wanneer mijn DVD/HDD recorder weer gefikst is (deze is defect geraakt binnen de garantie) ben ik wel bereid om een dag met dat ding langs te komen en de opnamen over te zetten.
Wanneer het op de HDD staat kan ik binnen no time er een hele stapel DVD's mee braden, en is ons beider probleem hiermee opgelost.

Ik ga voor Tom; wil inmidels wel mijn opnames exporteren! Ook NL 2007 deel 2 staat inmiddels op HD!

Moet ik gewoon een DVD-recorder aanschaffen met HD? Ook geen probleem; bij Blokker zag ik een leuke aanbieding voor € 149,-.

Dat zou je kunnen overwegen.
Komt ook nog van pas als je eens een keer van 2 kanalen wil opnemen, of TV kijken en opnemen tegelijk.
Je hangt dat apparaat dan gewoon via scart aan je tv en kopïëert dan van de ene naar de andere HD.
Dan kun je er zo een stapel DVDtjes van bakken.
(en moet ik in ieder geval toch een keer bij Jarno langs om te trainen, en ipv dat ik DVDtjes langs kom brengen kom ik er dan een halen :D)

Dat zou je kunnen overwegen.
Komt ook nog van pas als je eens een keer van 2 kanalen wil opnemen, of TV kijken en opnemen tegelijk.
Je hangt dat apparaat dan gewoon via scart aan je tv en kopïëert dan van de ene naar de andere HD.
Dan kun je er zo een stapel DVDtjes van bakken.
(en moet ik in ieder geval toch een keer bij Jarno langs om te trainen, en ipv dat ik DVDtjes langs kom brengen kom ik er dan een halen :D)

Inmiddels heb ik een DVD-recorder/VCR-recorder gekocht en het is gelukt!
Ik heb nu 5 DVD´s met de ruwe (reclame gedeeltelijk eruit) opnames in HQ van
GP in Ulft van RTL7 dl1 en dl2
GP in Ulft van Eurosport
NK in Heerhugowaard van rtl7 dl1 en dl2.

Volgens mij kan dit met een beetje moeite teruggebracht worden tot 3 DVD´s maar daar moet ik weer een programma voor hebben (om gedeeltes van een DVD er uit te kunnen knippen).

Zodra ik het heb weten terug te brengen tot 3 DVD´s mag je roepen voor een kopie.

Terug
Naar boven