Fitness Seller

steroide ressistent????

krieltje

Monstrous Giant
Waardering
368
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
dudes,

Ik heb een vraagje over namens een maatje in mijn sportschool.
Hij begint aan zijn 5de week dianabol (30 mg pd),500mg susta pwk en 400mg deca pwk.

Het vreemde is dat hij met gemiddeld 4000kcal pd geen gram aankomt.Hij heeft ook totaal geen vochtretentie,en hardheid,en kracht

zijn stats zijn 25 jr
102 kg
1.90m

Ik ga voor hem het een en ander uitpluizen,zijn bron verteld hem dat het goeie gear is,maar ik geloof er nix van.

Ook vertelde ze hem dat het wel zou kunnen zijn dat zijn lichaam er niet op gaat,omdat hij er ongevoelig voor is,bullshit denk ik persoonlijk.

Zijn eerste keur sloeg volgens hem ook niet aan,dit is zijn tweede,bij de eerste maakte hij de fout om in 1 keer 2 amp propionaat te gebruiken en dus zwaar ondergedoseert zat.

Wie van jullie heeft er ervaring mee dat dit soort kuren totaal niet werken of is wat ik denk de gear fake?

nogmaals zijn training en voeding zijn goed in orde,daar is nix mis mee.

bedankt alvast namens mark en groetjes van mij

Waarschijnlijk fake gear. Resistentie tegen AAS bestaat mijns inziens niet.

krieltje zei:
dudes,

Ik heb een vraagje over namens een maatje in mijn sportschool.
Hij begint aan zijn 5de week dianabol (30 mg pd),500mg susta pwk en 400mg deca pwk.

Het vreemde is dat hij met gemiddeld 4000kcal pd geen gram aankomt.Hij heeft ook totaal geen vochtretentie,en hardheid,en kracht

zijn stats zijn 25 jr
102 kg
1.90m

Ik ga voor hem het een en ander uitpluizen,zijn bron verteld hem dat het goeie gear is,maar ik geloof er nix van.

Ook vertelde ze hem dat het wel zou kunnen zijn dat zijn lichaam er niet op gaat,omdat hij er ongevoelig voor is,bullshit denk ik persoonlijk.

Zijn eerste keur sloeg volgens hem ook niet aan,dit is zijn tweede,bij de eerste maakte hij de fout om in 1 keer 2 amp propionaat te gebruiken en dus zwaar ondergedoseert zat.

Wie van jullie heeft er ervaring mee dat dit soort kuren totaal niet werken of is wat ik denk de gear fake?

nogmaals zijn training en voeding zijn goed in orde,daar is nix mis mee.

bedankt alvast namens mark en groetjes van mij

fake, als je dit neemt, moet je er iets van merken, al is het idd alleen al de vochtretentie van deze combo (dbol,sus,deca)!!

klote voor hem, zo zie je maar dat je erg voorzichtig moet zijn met je leverancier!!
tief**lijers!! :mad:

Het zou wel kunnen dat ie weinig merkt omdat de 1 nou eenmaal meer nodig heeft dan de ander maar helemaal niks met die hoeveelheid zou ik ook denken aan teringzooi.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het een en ander uitgezocht,op internet en hij neemt alle spullen incl verpakking mee.

We zullen vanavond de boel ff onderzoeken.

bedankt voor de reacties en hou jullie op de hoogte
greetz

Ik denk idd ook dat het fake is want van d-boll only moet je al massa gaan pakken,en de combie die hij zet MOET gewoon kg's opleveren.

En sja er is zoveel fake shit op de markt.

99% kans fake

overigens zegt 4000 kcal inname ook niet veel, als je er dagelijks door stofwisseling,training,werk, herstel 5000 verbrand dan kan je idd niet zwaarder worden...

Alles nog eens nakijken, uitrekenen, opnieuw checken, spul laten testen. Heb ook nog nooit van resistentie gehoord, wel minder gevoelig, maar dan moet je altijd wel wat merken.

maat van mij heeft megakuren genomen en komt bijna nix aan van kuren.. en hij eet beter en meer dan ik.. traint redelijk goed..
maar ja AAS heeft gewoon bijna geen uitwerkinge op hem..

Is je maat een vent van 120 of van 60 kg?

Champ zei:
maat van mij heeft megakuren genomen en komt bijna nix aan van kuren.. en hij eet beter en meer dan ik.. traint redelijk goed..
maar ja AAS heeft gewoon bijna geen uitwerkinge op hem..

zou die gozer zn kar even goed slopen als het fake shit is :D

mijn maat weegt 105kg

Lijkt me vette bullshit dat 'ie resistent is. Als dat zo zou zijn zou hij op z'n eigen test al helemaal niet groeien en nooit gegroeid zijn.

Hij is ook niet super groot.. en groeit ook heel langzaam, zeg ook niet dat hij resistent is, maar in iedergeval werkt AAS niet zo goed op hem als op andere.. als hij 4 kuren heeft gedaan en bij 2 verschillende dealers..
Het is bekent dat AAS niet even goed werkt bij verschillende mensen

gear nagekeken,en is dus wel degelijk real.
Enige twijfel is bij de deca,zitten in de griekse 5 st verpakking,maar er zit geen zegel van de appietheek op.Dianabol is russisch en is de echte volgens het naslagwerk op deze site,de sust is portugees,en ook echt.Alleen de deca heb ik twijfels over ivm met het hologram zegeltje,iemand ervaring daarmee? Ik heb deze box zelf ook gehad,alleen op de mijne zaten de zegeltjes.

bijna zeker dat het fake-gear is, op alleen de sust en dbol had hij al moeten groeien, kracht had moeten toenemen. Ook ontkom je niet aan een vochtkop of nek met deze middelen, dus ik twijfel aan je bewering dat de sust en dbol echt zijn... post eens wat foto's.

dat is idd een slechte zaak. Ik ben nu pas een week bezig met 25 mg dbol per dag (dus de deca werkt nog lang niet) en ik heb er al twee kilo bij! dus het lijkt me sterk dat hij er zo imuum voor is dat hij er helemaal niks van merkt?

alleen van de dboll moet je al iets merken
ik begon ook met 35mg p/dag
had in 2 wk 2,5 kg te pakken ook voor dat de deca/sus haar gang ging.
lekker op 11 keiharde kilo's uitgekomen 3mnd later nog 9 van over!!!!!!!!!!!!!
en ik zetten 200mg deca en 250mg sus eens per wk

gebeurt er helemaal niks met die kameraad van je?? meschien toch een beetje ROTZOOI!!!

Big_T zei:
99% kans fake

overigens zegt 4000 kcal inname ook niet veel, als je er dagelijks door stofwisseling,training,werk, herstel 5000 verbrand dan kan je idd niet zwaarder worden...

Alles nog eens nakijken, uitrekenen, opnieuw checken, spul laten testen. Heb ook nog nooit van resistentie gehoord, wel minder gevoelig, maar dan moet je altijd wel wat merken.

4000 kcal moet zeker genoeg zijn. Als je kijk naar een gemiddeld lichaam. Als hij met 4000 kcal voldoende eiwitten binnenkrijgt moet ie zeker groeien. Dat gelul van minimaal 6000 kcal is onzin. Ieder lichaam is anders. De een groeit op 2500 kcal de ander op 5000. Dus met 4000 zou je zeker genoeg moeten hebben als je er genoeg complexe kh's bij eet en voldoende eiwit neemt.

ja helemaal waar,maar bij de sectie echt of fake is de dbol uitvoerig besproken zelfs met links naar de duitse sites,d bol is echt,sust met goede lotnummers en zegeltjes,maar de deca heeft geen zegeltje,iemand ervaring met 5st griekse verpakking zonder hollogram????

Terug
Naar boven