Fitness Seller

steroiden die niet omzetten

joep27

Cool Novice
Waardering
0
ik was benieuwd of er steroiden zijn die niet omzetten in vrouwelijke hormonen

ik heb me nl. laten vertellen dat dat geldt voor de volgende anabolen:

-winstrol/ stromba
-boldenone
-trenbolone

in hoeverre klopt dit?

bijv dank.....

• Topic Starter Topic Starter
iemand ???

Nauwlijks omzetten.. het is dus niet 100%

Ik weet alleen dat winstrol een DHT middel is dat niet omzet
en juist omzetting voorkomt. (zoiets als proviron)

er is niet zoiets als mannelijk en vrouwelijk hormoon, beide hebben dezelfde hormonen in hun lichaam alleen in andere verhoudingen.

denk dat ie oestrogenen bedoeld SR

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoel inderdaad dat je geen of bijna geen last krijgt van gyno's en plofkop

joep27 zei:

oxymetholone schijnt ook niet te aromatiseren naar ik heb kunnen lezen...vreemd genoeg zorgt het wel voor vochtretentie.

Dboll zei:
oxymetholone schijnt ook niet te aromatiseren naar ik heb kunnen lezen...vreemd genoeg zorgt het wel voor vochtretentie.

Omdat het in principe oestrogenen verhoogt uit zichzelf zegmaar.....

Overigens converteert trenbolone naar progesteron, net als deca.

Dboll zei:

Oxymetholone zet inderdaad niet om naar estrogenen. het IS een estrogeen. Het bind de estrogene receptor direct.

matthieu zei:
Overigens converteert trenbolone naar progesteron, net als deca.

Zelfde commentaar hier, tren en deca converteren niet naar progesteron, maar zijn zelf progestagenen, ze binden rechtstreeks de Progesterone receptor. Op zich veroorzaakt dit geen neven-effecten, maar het maakt het lichaam wel gevoeliger aan estrogenen. Dit verklaart waarom Deca, die slechts aan 10-20% aromatiseert wat testo doet, meer gyno veroorzaakt dan test.

Tren veroorzaakt dan weer geen estrogene neven-effecten op zich, maar kan wel de effecten van andere estrogene middelen versterken. Sommige data zeggen dat het sterker is dan deca, anderen dat het zwakker is (progestageen gezien). Uit ondervinding weten we dat het zwakker is, een testo/tren combinatie veroorzaakt minder snel problemen dan gewoon deca.

joep27 zei:

In normale dosissen krijg je met geen enkel middel last van gyno. Als je combineert dan zijn combinaties met deca en dbol wel veraderlijk.

Qua opzwellen zijn vooral anadrol, dbol en deca de grote boosdoeners, maar ook testosterone, methyltestosterone, norethandrolone en zo kunnen opzwellen veroorzaken.

Al de rest is relatief veilig (estrogeen gezien, als het om gezondheid gaat is enkel testosterone veilig)

Terug
Naar boven