- Waardering
- 22.094
BN'ers wagen sprong in het diepe
http://www.tvgids.nl/artikel/64004/BN'ers_wagen_sprong_in_het_diepe/
Zometeen om 20.00
Na het daverende succes van het eerste seizoen, was het slechts een kwestie van tijd. Nu is het zo ver, SBS6 komt terug met het spraakmakende Sterren Springen. Ook dit keer is er weer een blik BN’ers opengetrokken die een sprong in het diepe wagen.
De plons van Patty staat waarschijnlijk nog op het netvlies van velen gegrift. Het filmpje ging de hele wereld over en zette Sterren Springen op de kaart. Dit heeft de kandidaten van het tweede seizoen echter niet afgeschrokken. Onder anderen Olympisch schaatskampioen Koen Verweij, Britt Dekker, Sylvia Geersen en boegbeeld van de plastische chirurgie Marijke Helwegen dingen mee naar de titel beste bekende Nederlandse schoonspringer. De presentatie is ook dit seizoen weer in handen van Gerard Joling. Samen met Kim-Lian van der Meij begeleidt hij de springers naar de duikplank.
Koele kikker
Het seizoen is verdeeld over vier afleveringen. Aflevering één en twee zijn de voorronden, gevolgd door een halve finale en de finale. Koen Verweij is een van de kandidaten die het spits moet afbijten. Hij kijkt daar echter niet erg tegen op. “Ik houd ervan om spanning op te zoeken en dingen uit te proberen. Bij de eerste training zei ik dat ik meteen van de 10 meter wilde springen. Dan hebben we die meteen gehad’.”
Verschillende verwachtingen
De sterren hebben de afgelopen weken hard getraind. De één heeft echter meer aanleg dan de ander. Oh Oh Cherso-feestbeest Joey (Matsoe Matsoe) heeft wel vertrouwen in zijn springkunsten. “Het gaat eigenlijk wel goed, maar het is een beetje wennen. Ik vind het hartstikke leuk om te doen.” Model Sylvia Geersen is minder zeker van haar zaak. “Ik zie iedereen als mijn concurrent. Ik denk dat ik misschien wel één van de slechtste kandidaten ben.”
http://www.tvgids.nl/artikel/64004/BN'ers_wagen_sprong_in_het_diepe/
Zometeen om 20.00