XXL Nutrition

Steve-O wil van zijn tatoeages af

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Tv-persoonlijkheid Steve-O heeft genoeg van zijn tatoeages. Op zijn weblog heeft hij zijn fans opgeroepen een creatieve manier te bedenken om de talloze afbeeldingen op zijn lichaam te verhullen of verwijderen. De 34-jarige televisiester heeft letterlijk tientallen tatoeages.

Steve-O bekent vooral genoeg te hebben van de blote derde been met vleugeltjes op zijn arm. Verder heeft de Amerikaan onder meer een wietblad, een dikke vrouw en een gigantisch zelfportret op zijn lichaam laten vereeuwigen.

De eigenaardige televisiester verwierf vooral bekendheid met zijn roekeloze stunts in de MTV-serie Jackass. Zo liet hij onder meer een bloedzuiger aan zijn oogbal slurpen, functioneerde hij met een vishaak in zijn wang als levend aas voor een haai en schoot hij een nietpistool leeg op zijn eigen scrotum.

http://www.youtube.com/watch?v=gE1wMQPZbvk

Die tattoo op zijn rug, zijn zelfportret met "i rock" of zoiets onder, vind ik wel yeah :)

zo kunnen de mensen binnen x aantal jaar zien hoe je er uit zag toen je jong en onbezonnen was :)

haha dat zelfportret van hem vind ik juist wel lijp :D

Nog eentje dan:

loser_by_sketchingheaven.jpg - 157003

beetje laat nu he.

hahahah :roflol: die van Kat von D. is wel erg vet trouwens.

hoe kan je ze nou op een creatieve manier verwijderen haha?!

Die tattoo van zichzelf op zijn rug is echt geweldig :roflol:

Er is een filmpje van Steve-O dat hij helemaal over de rooie ging, omdat hij een anaalneuk beweging moest maken in zijn onderbroek ofzo, met een gebukte Indiaan voor hem, dat weigerde hij en toen de cameraploeg of zijn maat er over door gingen toen ging hij echt zwaar door het lint.

Waarschijnlijk was hij gewoon bang dat hij een stijve lul kreeg, iemand die dit filmpje ergens heeft?

ie tottoo die hij in die rijdende jeep over ruig terrein liet maken :D

Schuurmachine erop.

Typisch voor van die tattoo wannabees. Allerlei onzin erop laten zetten zonder nadenken en daarna willen ze het er weer af :rolleyes:

ik geef hem geen ongelijk.

die tattoo gezet in een jeep, bestuurd door Henry Rollins, op open terrein is cool ;)

Er is een filmpje van Steve-O dat hij helemaal over de rooie ging, omdat hij een anaalneuk beweging moest maken in zijn onderbroek ofzo, met een gebukte Indiaan voor hem, dat weigerde hij en toen de cameraploeg of zijn maat er over door gingen toen ging hij echt zwaar door het lint.

Waarschijnlijk was hij gewoon bang dat hij een stijve lul kreeg, iemand die dit filmpje ergens heeft?

Iemand??

Youtube is a mans best friend, maar het staat er niet op :(

Heb paar pagina's afgeweest, maar niets ervan te vinden

Indd, echt een giller was dat namelijk, daar viel die effe goed door de mand, onze stoere Steve-O :P hij laat zich nieten, doorboren, elke vorm van pijn jeuk en gevaar doet ie aan mee, maar in z'n onderbroek achter een gebukte vent staan durft ie niet :roflol:

Die dikke presly vind ik tog wat leuker

Terug
Naar boven