AndroidHealthClinic

Stewardess: Maxima gaf Amalia cognac

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
De leukste dingen hoor je van mensen die dichtbij prominenten of zelfs vóór prominenten werken. Vandaag sprak ik een stewardess die mij vertelde dat zij op een intercontinentale vlucht Maxima en Amalia aan boord had.
Amalia was nogal druk. Op een gegeven moment komt Maxima naar een stewardess en vraagt om een flesje melk 'met wat extra's'. Op de vraag wat zij bedoelt, zei Maxima: 'Een klein scheutje cognac erbij graag'.

Op zich niks mis mee. Het is een ouderwets trucje om blèr-babies tot rust te krijgen c.q. een deftig slaapje te laten doen. Maar toch apart dat Maxima dat nog in ere houdt :D

Dat heeft ze waarschijnlijk van haar schoonmoeder. Die deed dat ook altijd bij Willem en die is er noit mee opgehouden!:D

Mweh, tis maar wat je gelooft..
Zal wel weer in het nieuwskomen en helemaal opgeblazen worden waarbij de "nederlander" moet gaan twijfelen aan maxima's verantwoordelijkheden.

SageFrancis zei:
Mweh, tis maar wat je gelooft..
Zal wel weer in het nieuwskomen en helemaal opgeblazen worden waarbij de "nederlander" moet gaan twijfelen aan maxima's verantwoordelijkheden.

Ik kan je vertellen dat dit van iemand komt is totaal te vertrouwen is.. Ik stond er ook even van te kijken maar het is ook geen wereld nieuws hoor!

Ik zie haar er wel voor aan.

Hertje zei:
Ik kan je vertellen dat dit van iemand komt is totaal te vertrouwen is.. Ik stond er ook even van te kijken maar het is ook geen wereld nieuws hoor!

Jij vertrouwt die ouwe DBC misschien, maar ik weet het toch nog niet zo ;) :P

Mijn moeder deed 't ook. Niets vreemds aan.

Ik ben grootgebracht op cognac met een scheutje melk.

Hertje zei:
Hmm.,. ik weet niet.. en dan nog.. maxima is moeder, ik neem aan dat zij weet wat zij doet. Ik neem aan dat dit geen wereld nieuws hoeft te zijn, als het mijn moeder was zou het niet in de krant komen.. of jouw moeder.. toch? Of zie ik het nu verkeerd???? ;)

Schitterend verhaal. Blijft altijd mooi: grootmoeders recepten.... :D

• Topic Starter Topic Starter
Voor de mensen die het willen verifieren (en ik wéét dat er een paar knarsentandend rondlopen) het is mogelijk als je de persoon in kwestie erover wilt spreken.

Ik zou ook wel op de schoot van Maxima warme melk met cognac willen drinken!:D :D

Terug
Naar boven