XXL Nutrition

Stiekem Noord Korea in

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Zesdelig filmpje van een stel nieuwsgierigen die Noord Korea inkwamen.
Neem er even de tijd voor want als je een beetje op de hoogte bent van de situatie daar, en dat zijn er hier wel 10, dan gaat dit je alsnog shockeren.

[Link Dood]

Ik heb geen geluid bij die filmpjes. ???

Oh, in Internet explorer wel, maar bij Firefox niet. Vaag dan.

Is dit die reportage DBC, waar blinde mensen weer hun zicht teruggetoverd krijgen door de grote leider Kim II?

• Topic Starter Topic Starter
Nee in deze aflevering schud ik de hand van Kim Jong en eet ik gras met de locals.

Deze man heeft het aan z'n nieren. Het lijkt er spijtig genoeg op, dat na het wegvallen van Castro en weinig alter-ego's voor je overblijven. Alleen in het Midden-Oosten is er nog ruimschoots keus.

Ik zal je dan maar een geheim verklappen: Ik sta Kim NIET de hand te schudden. Echt niet. Ben nog nooit in Azie geweest en als het aan mij ligt gebeurt dat ook niet snel. In Azie is het vies; op straat en binnen ook.

Raar land zeg. Ik zou die tea girl wel palen though.

Dat stond ook al aangekondigd in de post van het filmpje, de teagurl....hehe :D

'when Shane meets the poor, yet very do-able, tea lady.' :roflol: Daar had ik over heen gelezen. :D Wanneer komen de andere parts?

Die staan eronder, part 1-6 toch?

Ja, maar in het laatste filmpje staat Continued in part 7. Ik zie alleen 1 t/m 6.

Ik zal es kijken waar dat laatste deel is waar het theemeisje uit de kleren gaat voor een maaltijd.

leuke teagirl.. maar verder.. what a sick****s over there..

kun je ar niet volspammen aub?

Echt sick shit daar. Heb al wat vaker docu's daarover gezien.

Echt sick MOFO's daar in dat N-Korea.

kun je ar niet volspammen aub?

Kijk dit hierboven is van zo'n inteeltmalloot die hier beschreven wordt! ;)

Verwekt door je oom, als embryo in de buik van je oma, geboren worden in huiselijke kring en het is je neef die dan de echte baby weggooit en jou als placenta in de armen van je oma legt; welkom op de wereld Roxxe! :hello:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven