AndroidHealthClinic

Stil toetsenbord

Larssonn

Ripped Bodybuilder
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
Onze desktop staat in de huiskamer en m'n broer zit daar 24/7 op. Als ik rustig op de bank zit wordt ik echt helemaal parra van dat constante getik op die k*ttoetsen, kan er echt flink agressief van worden elke keer dat ik het weer hoor. Nu zit ik er aan te denken om een nieuw toetsenbord te kopen waarbij je dat pleuresgetik niet de hele tijd hoort. Vooral die spatiebalk dreunt door tot m'n beenmerg, lol.

Iemand tips voor een goed(koop) toetsenbord?

En zeg aub niet zoek het probleem in jezelf ipv in het toetsenbord, dat heb ik geprobeerd maar kan me er niet van afsluiten -.-

zoek het probleem in jezelf ipv in het toetsenbord

• Topic Starter Topic Starter
funny.jpg

zoek het probleem in jezelf ipv in het toetsenbord

Zoek het probleem in je toetstenbord ipv in jezelf. Misschien zo'n rubber ding, maar dat lijkt me nogal k*t typen.

Wtf doet hij dan de hele dag op de pc, gameverslaafd?

keyboard.jpg
:D

Geen andere ruimte om de PC neer zetten? Ik zou ook gek worden hoor.

Beste wat je kunt doen is bij bijvoorbeeld de mediamarkt een paar toetsenborden uit te proberen. Ik gebruik bijvoorbeeld een Logitech G15 en ook daar hoor je de spatie hard. :D In de meeste gevallen zijn de ultra platte toetsenborden nog het meest geluidsdempend.

Schop em naar de gym.

zo'n rubberen die je kunt plooien, maar typt niet lekker

• Topic Starter Topic Starter
Wtf doet hij dan de hele dag op de pc, gameverslaafd?

Heen en weer mailen met allemaal mensjes, marktplaats shizz, is zo'n handelaartje.

Peanutheadsyndroom, ook wel: ''niets beters te doen''.

Nah, ik herken het wel, maar hij is geen peanuthead gevalletje :d

Dat zal die never gaan gebruiken

Geen andere ruimte om de PC neer zetten? Ik zou ook gek worden hoor.

Ze verplaatsen die pc niet zomaar voor mij, ze zeggen zoek maar hulp en stop met zeiken.

Doet die al af en toe.

Beste wat je kunt doen is bij bijvoorbeeld de mediamarkt een paar toetsenborden uit te proberen. Ik gebruik bijvoorbeeld een Logitech G15 en ook daar hoor je de spatie hard. :D In de meeste gevallen zijn de ultra platte toetsenborden nog het meest geluidsdempend.

Ja, kan ik wel eens doen.. Maar ik dacht misschien zijn er speciale stille toetsenborden bekend onder jullie.

zo'n rubberen die je kunt plooien, maar typt niet lekker

Als het niet lekker typt dan hoeft die het echt niet en pakt die gewoon weer de oude erbij.. Hij heet skeit aan mijn ergernissen.

Terug
Naar boven