XXL Nutrition

Stomme vraag van een collega-bb'er

loekie

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Eerst vond ik het zelf een rare vraag vond maar daarna dacht ik : hmm ja daar weet ik eigenlijk het antwoord op niet op en het was ook bij niet bij me opgekomen om dit ooit te doen.

Nou de grote vraag:

Er wordt wel een gesuggereerd om winny depots te drinken.

Nu stond ik daar met een gast van de fitness over te ouwehoeren en toen kwam hij met:

"kan je dan test e of deca of iets dergelijks ook drinken? en ik welk mate beinvloed dit de effectiviteit?"

Toen moest ik heb toch wel aantwoord schuldig blijven. Vandaar dat ik het hier ff post.

Uiteraard wisten hij en ik allebei dat je het beter kan injecteren, maar toch een interesssante vraag.

Iemand die een serieus antwoord kan verschaffen? Zit niet te wachten op wijsneuzen met smart-ass opmerkingen ;)

Nee, test en deca is gemaakt om te injecteren en niet om te drinken!!!

Ik vind eigenlijk dat je zoon topic nog niet eens kan openen, omdat er misverstand kan onstaan bij mensen die forum bezoekken en deze topic lezen.

Je weet maar nooit bro wat voor gekke mensen rondlopen.
Dadelijk denken ze van hey iets nieuws ik heb gehoord dat je test en deca kan drinken.....

Vul de rest maar zelf in.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, test en deca is gemaakt om te injecteren en niet om te drinken!!!

Ik vind eigenlijk dat je zoon topic nog niet eens kan openen, omdat er misverstand kan onstaan bij mensen die forum bezoekken en deze topic lezen.

Je weet maar nooit bro wat voor gekke mensen rondlopen.
Dadelijk denken ze van hey iets nieuws ik heb gehoord dat je test en deca kan drinken.....

Vul de rest maar zelf in.

daarom post ik het.

ik wil bevestiging of anders bewijs van het tegendeel.

Natuurlijk is iedereen vrij op threads te openen als hij dit nodig acht. Alleen mod's kunnen hier over beslissen. No offence, begrijp je opmerking wel.

Volgens mij zit `t zo:
Winny in inject of oral is exact dezelfde stof. Om de stof geschikt te maken voor orale inname (door de lever) is het niet nodig om het chemisch aan te passen.
De test of deca die jij aanhaalt zijn enkel geschikt om te injecteren en zijn voorzien van een ester om afgifte aan de bloedbaan te doseren.
Orale inname wordt afgebroken in je lever.

Volgens mij zit `t zo:
Winny in inject of oral is exact dezelfde stof. Om de stof geschikt te maken voor orale inname (door de lever) is het niet nodig om het chemisch aan te passen.
De test of deca die jij aanhaalt zijn enkel geschikt om te injecteren en zijn voorzien van een ester om afgifte aan de bloedbaan te doseren.
Orale inname wordt afgebroken in je lever.

Jep!!! Injectable Winny is ook 17AA gealkalyseerd.

Eerst vond ik het zelf een rare vraag vond maar daarna dacht ik : hmm ja daar weet ik eigenlijk het antwoord op niet op en het was ook bij niet bij me opgekomen om dit ooit te doen.

Nou de grote vraag:

Er wordt wel een gesuggereerd om winny depots te drinken.

Nu stond ik daar met een gast van de fitness over te ouwehoeren en toen kwam hij met:

"kan je dan test e of deca of iets dergelijks ook drinken? en ik welk mate beinvloed dit de effectiviteit?"

Toen moest ik heb toch wel aantwoord schuldig blijven. Vandaar dat ik het hier ff post.

Uiteraard wisten hij en ik allebei dat je het beter kan injecteren, maar toch een interesssante vraag.

Iemand die een serieus antwoord kan verschaffen? Zit niet te wachten op wijsneuzen met smart-ass opmerkingen ;)

Aangezien die Zambons al onbetaalbaar raken, is het toch al helemaal geen optie meer om ze te drinken?
Dan haal je toch gewoon de tabs???

Dit idee houd jou al een hele tijd bezig, en waarom.........?

Gebruik de gear waar het voor bedoeld is en ga geen ampullen leeg zuigen.
Is het toevallig naalden-vrees?

Aangezien die Zambons al onbetaalbaar raken, is het toch al helemaal geen optie meer om ze te drinken?

zal bij de meeste idd het geval zijn. zonde om winny ject op te zuipen, ik wou dat ze alles inject maakten... anavar,oxy,proviron en adex enzo. en dan nog met een korte ester of base zodat je lekker elke dag kan zetten :D

-rodge

Idd, zonde om het op te drinken, effectiviteit is maximaal 70% van die van injecteren. Daar komt nog bij dat het bij orale inname 2 x door de lever moet, het is dus ongezonder ook.

Test en deca drinken is natuurlijk geen optie. De werkzame stof wordt afgebroken in het spijsverteringskanaal. Daarom ook injecteren, waarbij je de spijsvertering omzeilt.

Idd, zonde om het op te drinken, effectiviteit is maximaal 70% van die van injecteren. Daar komt nog bij dat het bij orale inname 2 x door de lever moet, het is dus ongezonder ook.

Test en deca drinken is natuurlijk geen optie. De werkzame stof wordt afgebroken in het spijsverteringskanaal. Daarom ook injecteren, waarbij je de spijsvertering omzeilt.

exact..geen van de injectables met uitzondering van stanozolol is 17aa gealkyleerd..waardoor ze ontbonden worden in het spijsverteringskanaal!

exact..geen van de injectables met uitzondering van stanozolol is 17aa gealkyleerd..waardoor ze ontbonden worden in het spijsverteringskanaal!

Yep dat klopt ouwe!!!
Maatje van me kreeg laatst het laatste beetje testo niet uit zijn vial en hup daar ging het via zijn mond. Hij keek er behoorlijk zuur bij trouwens:o

haha..the juice is ****ing with his brains..haha till the last drop..

Hij is zo'n typ wat altijd bang is dat hij te weinig heeft. Zijn motto: hoe meer hoe beter!!! Hij is wel een dikke 130+ maar er gaat ook een heleboel in...

ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik al lang met dit idee loop? en al helemaal niet je vraag naar naalden-vrees?

Misschien verwar je me met iemand anders. Ik jas die naald er zonder pardon in hoor, vriend ;)

Zie mijn "logje" maar in het logboeken-sectie.

kort en krachtig antwoord waar ik naar zocht. :thumb: Moet eerlijk bekennen dat ik het ooit eerder geweten heb maar nu is mijn geheugen weer ff wat opgefrist.

Ook voor de andere.. :thumb:

En ja karma is on the way, dus niet miepen ;)

ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik al lang met dit idee loop? en al helemaal niet je vraag naar naalden-vrees?

Misschien verwar je me met iemand anders. Ik jas die naald er zonder pardon in hoor, vriend ;)

Zie mijn "logje" maar in het logboeken-sectie.

Vergis ik me nu?
Wat was je naam voordat het Loekie werd dan?

Terug
Naar boven