Fitness Seller

Stoorzenders

Peiling Peiling Heb jij last van reclames, kutmuziek, of andere stoorzenders?

• Nee, geen last van.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    9

snakeman

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
973
Lengte
1m87
Massa
102kg
Geliefden mede dbbérs,

Een ieder van ons is ongetwijfeld bekend met het fenomeen televisie en radio. Of we nu 's ochtends vroeg moeten werken, nachtdienst draaien, thuis chillen, voor de buis hangen bij het eten, er is erg vaak sprake van het kiezen van een kanaal of het ongewild opgelegd krijgen van achtergrondruis.

Vandaag stond ik eens stil wat deze herrie met mijn gemoed doet. Van nature ben ik erg in control, en erger mij aan situaties waarin ik niets te vertellen heb...

Kortom ik wil het na deze inleiding hebben over k*tmuziek, reclame en andere bagger die je wordt opgedrongen. Ik bedoel tv en radio fleuren je leven op de juiste momenten enorm op en helpen je de dag door, maar anderzijds...

Laat het me beter uitleggen: ik vroeg mij af of de mede dbbérs ook zo labiel zijn als het gaat om de controle verliezen in dit multimediacircus. Ikzelf word enorm onrustig als de reclame keihard door de speakers van de auto galmt, kotsmisselijk als de baas skyradio wilt draaien (serieus, cognitief volkomen bezet met het blokken van deze stoorzender), en verlies mezelf in 6 films tegelijk als ik de reclames ontduik.

Hoe zit dat bij jullie? Naast de pol ook ruimte voor verhalen:)

Laatst bewerkt:
Goed topic dit.

welke poll

Ik kan hele pagina's vullen aan dat soort ergernissen. Kijk gewoon eens voor de gein een kwartiertje naar MTV om zo maar iets te noemen. Nu was dat vroeger 'in mijn tijd' al zwaar klote maar het monster dat het nu is geworden kent zijn weerga niet.

Tip: zet je eigen muziek op, altijd goed.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan hele pagina's vullen aan dat soort ergernissen. Kijk gewoon eens voor de gein een kwartiertje naar MTV om zo maar iets te noemen. Nu was dat vroeger 'in mijn tijd' al zwaar klote maar het monster dat het nu is geworden kent zijn weerga niet.

:roflol:

Ik ben serieus druk bezig 's ochtends (in de auto) met het hoppen van zender naar zender totdat ze allemaal reclame hebben of slap aan het ouwehoeren zijn en je niet meer ontkomt aan afstomping... Vandaag besefte ik dat ineens, heb maar cd's meegenomen. Het gruwelijke feit dat ik reclames kan opdreunen die ik helemaal niet op WIL kunnen dreunen is mij teveel...

Anders: Ik kijk geen TV, toch vrijwel alleen maar bagger, en elk half uur 12 minuten reclame in een film van 1,5 uur, waardoor heel je avond naar de klote is.
Gatver...

Tip: zet je eigen muziek op, altijd goed.

Is ook:D Maar toch, ik heb nu een aantal cd's grijs gedraaid en dan wil je wel weer eens iets anders... Radio aan... Even leuk... En dan: In your face! En de zaproutine begint weer! Vroeg mij daarom af hoe jullie dat doen? Als de statistieken mij volgen zien ze iemand die druk bezig is met het ontlopen van bepaalde informatie:roflol:...

Geliefden mede dbbérs,

Een ieder van ons is ongetwijfeld bekend met het fenomeen televisie en radio. Of we nu 's ochtends vroeg moeten werken, nachtdienst draaien, thuis chillen, voor de buis hangen bij het eten, er is erg vaak sprake van het kiezen van een kanaal of het ongewild opgelegd krijgen van achtergrondruis.

Vandaag stond ik eens stil wat deze herrie met mijn gemoed doet. Van nature ben ik erg in control, en erger mij aan situaties waarin ik niets te vertellen heb...

Kortom ik wil het na deze inleiding hebben over k*tmuziek, reclame en andere bagger die je wordt opgedrongen. Ik bedoel tv en radio fleuren je leven op de juiste momenten enorm op en helpen je de dag door, maar anderzijds...

Laat het me beter uitleggen: ik vroeg mij af of de mede dbbérs ook zo labiel zijn als het gaat om de controle verliezen in dit multimediacircus. Ikzelf word enorm onrustig als de reclame keihard door de speakers van de auto galmt, kotsmisselijk als de baas skyradio wilt draaien (serieus, cognitief volkomen bezet met het blokken van deze stoorzender), en verlies mezelf in 6 films tegelijk als ik de reclames ontduik.

Hoe zit dat bij jullie? Naast de pol ook ruimte voor verhalen:)

Ik kijk dingen die ik leuk vind op tv alleen terug via internet (mediacenter) zo voorkom ik reclame's want ik kan echt niet tegen die onderliggende boodschappen. Radio luister ik ook niet, dan luister ik liever muziek wat ik zelf uit zoek.

Films en muziek gewoon downloaden en het nieuws in de krant lezen.
De programma's die op tv zijn is toch geen reet aan.

:roflol:

Ik ben serieus druk bezig 's ochtends (in de auto) met het hoppen van zender naar zender totdat ze allemaal reclame hebben of slap aan het ouwehoeren zijn en je niet meer ontkomt aan afstomping... Vandaag besefte ik dat ineens, heb maar cd's meegenomen. Het gruwelijke feit dat ik reclames kan opdreunen die ik helemaal niet op WIL kunnen dreunen is mij teveel...

Ik kijk alleen naar de publieke omroep en Het Gesprek over het algemeen, dat helpt wel. Films download ik en muziek zoals iemand al noemde alleen in mp3 vorm..Gelukkig heb ik op kantoor het rijk alleen en kan ik gewoon zelf bepalen naar welke radiozender ik luister als ik mijn mp3's zat ben :D

Als ik de eerste reacties zo lees maakt dus iedereen zijn eigen channel. Slim. Maar ook streamen wordt tegenwoordig volgepropt met reclame (al is het heel kort) ergenis of wel oke? Doen we uberhaupt wel wat met die info of negeren we dat?

Het grappige is dat ze bij series gewoon een stukje serie wegknippen voor de reclame, zodat het een half uur duurt.

Terug
Naar boven