AndroidHealthClinic

Stoppen met fina en kuren

meersmans

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
76kg
Hoi,

Ik neem ondertussen al 2,5 jaar fina met eigenlijk wel heel goede resultaten. Meanwhile heb ik eens een t-bol only van 8 weken en eentje van 6 weken gedaan met nolva nakuur met mooie resultaten en geen haarverlies.

Nu zit ik te denken om te stoppen met fina omdat ik toch wel bijwerkingen heb (minder libdo en een beetje borstvorming). Een paar weken terug nam ik eens proviron om te testen wat het geeft. Voor de gene die het niet weten fina blockt dht en proviron is dht. Ik nam 50mg proviron icm met mijn 1mg fina voor 7 dagen. Binnen de week ging men libido weer omhoog, de sex was véél beter (had ik niet meer op zo'n niveau meegemaakt de laatste 2 jaar.. het was extreem), stond veel strakker/scherper en borstvorming was compleet weg (in één week wtf..). Haar begon wel een beetje uit te vallen... is nu terug ok.

Was van plan om in 2015 een test-e only kuur te doen 250 x 2 pw voor een 10 a 12 tal weken.

Nu vraag ik me af: zou ik deze kuur het best doen als ik nog fina neem of na het stoppen van de fina. De bedenkingen die ik heb zijn de volgende:

- Na het stoppen met fina komt er toch terug haar verlies en kom ik terug naar de basis van 2,5 jaar terug. Ik lees dat heel weinig mensen haarverlies hebben door test-e in de realiteit dus denk dat dit de boel niet meteen kan verergeren, of denken jullie van wel?
- Veel mensen die stoppen me fina belanden in de post fina crash, hormonen in de war. Misschien vererger ik dit door test-e te nemen, of misschien ondersteun ik het juist zo..? Hoe zien jullie dat?
- Als ik nu test-e neem samen met men fina en na men kuur stop met test-e en ook stop met de fina.. gaat dit niet te veel in één keer zijn, of juist niet?

Hoe zien jullie dit? Iemand iets gelijkaardig eens gedaan?

Dan nog een extra vraag: als alternatief van fina spreken veel mensen over RU58841. Waar kan ik dat vinden in België of Nederland?

Kop heel kort kop scheren nizoral en minoxodil gebruiken

Misschien minder fina gebruiken, bv eod fina gebruiken. Lage dosis duta gebruiken...

Hij heeft bijwerkingen en vraagt om minder bijwerkingen...

• Topic Starter Topic Starter
Beste is ru mixen met minoxodil en nizoral. 2x per dag toebrengen, dit icm 2 tabs duta en 20mg finaa
Lol als ik zo'n dosis ga nemen dan kan ik het wel vergeten denk ik... wil er vanaf van de fina. Mijn vraag is gewoon: is het te heftig voor je lichaam als ik bv 3 weken nadat ik stop met fina start met een test-e kuur? Kan ik beter deze test-e kuur nog doen als ik aan de fina zit?

Lol als ik zo'n dosis ga nemen dan kan ik het wel vergeten denk ik... wil er vanaf van de fina. Mijn vraag is gewoon: is het te heftig voor je lichaam als ik bv 3 weken nadat ik stop met fina start met een test-e kuur? Kan ik beter deze test-e kuur nog doen als ik aan de fina zit?

Anders lage dosering test nemen 0.5ml per week en 3 weightgainers per dag groei je ook wel
met weinig bijwerkingen test kan soms wel heftig zijn man

Terug
Naar boven