younggod
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
khad al een tijdje een pot staan maar heb er ff meegewacht inverband met een weekje vakantie tussendoor. dus twee weken geleden begonnen met v2 en ik wou deze keer eens een oplaad fase proberen dus nam 15 tot 20 gram per dag. Nou ben ik zo slim geweest op deze dezelfde dag ook te stoppen met roken (wat ook gelukt is tot nu toe). Maar ik heb nog nooit zo veel lichamelijke klachten tegelijk gehad: steken in mijn borst, de hele dag maagzuur, diaree, barstende koppijn....echt allemaal kwalen waar ik nooit last van heb of heb gehad..en ben dus na een week ook gestopt. Al die bullshit was na een dag over.
nou weet ik niet of het alleen maar door het niet roken kwam ( ze zeggen dat daardoor je afweer mechanisme wat aangetast) of een combi met Swole v2
Ik ga het zo ie zo over een week ofzo weer proberen aangezien het niet bepaald goedkoop spul is..... Iemand anders ook last gehad van kwalen door het gebruik van swole
nou weet ik niet of het alleen maar door het niet roken kwam ( ze zeggen dat daardoor je afweer mechanisme wat aangetast) of een combi met Swole v2
Ik ga het zo ie zo over een week ofzo weer proberen aangezien het niet bepaald goedkoop spul is..... Iemand anders ook last gehad van kwalen door het gebruik van swole