AndroidHealthClinic

Stoppen met Roken en swole v2!

younggod

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
khad al een tijdje een pot staan maar heb er ff meegewacht inverband met een weekje vakantie tussendoor. dus twee weken geleden begonnen met v2 en ik wou deze keer eens een oplaad fase proberen dus nam 15 tot 20 gram per dag. Nou ben ik zo slim geweest op deze dezelfde dag ook te stoppen met roken (wat ook gelukt is tot nu toe). Maar ik heb nog nooit zo veel lichamelijke klachten tegelijk gehad: steken in mijn borst, de hele dag maagzuur, diaree, barstende koppijn....echt allemaal kwalen waar ik nooit last van heb of heb gehad..en ben dus na een week ook gestopt. Al die bullshit was na een dag over.
nou weet ik niet of het alleen maar door het niet roken kwam ( ze zeggen dat daardoor je afweer mechanisme wat aangetast) of een combi met Swole v2

Ik ga het zo ie zo over een week ofzo weer proberen aangezien het niet bepaald goedkoop spul is..... Iemand anders ook last gehad van kwalen door het gebruik van swole???

Zie artikel hierboven :D .

Kan me voorstellen dat, als er inderdaad wat schadelijke stoffen inzitten, dat bij dergelijke doseringen wat problemen kan opleveren. Waarom zou je in godsnaam ook gaan laden met swole. Het wordt ZELFS niet door de fabrikant aangeraden.

Maagzuur en diaree, nog al logisch bij deze hoeveelheden.
Koppijn had ik ook een beetje last van toen ik stopte met roken.

Je hoeft helemaal niet te laden met Swole. Op de verpakking staat ook dat r 8 uur tussen de momenten van inname moet zitten! Dus niet laden, gewoon 2 maal per dag nemen.

Waarom laad je nu in godsnaam als het niet nodig is?
Wat een geldverspilling!

• Topic Starter Topic Starter
The Hoste zei:
Waarom laad je nu in godsnaam als het niet nodig is?
Wat een geldverspilling!

over het wel of niet laden met swole zijn blijkbaar de meningen verdeeld. bij de gym waar ik train werd me door meerdere wel aangeraden om een laad fase te proberen. ik heb het voorheen ook niet gedaan en wou het nu eens proberen.

younggod zei:
khad al een tijdje een pot staan maar heb er ff meegewacht inverband met een weekje vakantie tussendoor. dus twee weken geleden begonnen met v2 en ik wou deze keer eens een oplaad fase proberen dus nam 15 tot 20 gram per dag. Nou ben ik zo slim geweest op deze dezelfde dag ook te stoppen met roken (wat ook gelukt is tot nu toe). Maar ik heb nog nooit zo veel lichamelijke klachten tegelijk gehad: steken in mijn borst, de hele dag maagzuur, diaree, barstende koppijn....echt allemaal kwalen waar ik nooit last van heb of heb gehad..en ben dus na een week ook gestopt. Al die bullshit was na een dag over.
nou weet ik niet of het alleen maar door het niet roken kwam ( ze zeggen dat daardoor je afweer mechanisme wat aangetast) of een combi met Swole v2

Ik ga het zo ie zo over een week ofzo weer proberen aangezien het niet bepaald goedkoop spul is..... Iemand anders ook last gehad van kwalen door het gebruik van swole???

Ik ben nu juist een week bezig met swole v2 en ik heb sinds maandag ook last van diarree. Ik weet niet of het door swole v2 kom; ik drink zo'n vier à vijf liter water per dag en neem de normale dosering. Ik heb vandaag geen swole genomen en ga eens kijken wat het effect is. Als het morgen verdwijnt, begin ik de dag erna terug met swole om te kijken of het wel degelijk daaraan ligt.

Door al die negatieve berichten i.v.m. swole zou het wel eens goed kunnen dat diarree daarvan komt. :fart:

younggod zei:
over het wel of niet laden met swole zijn blijkbaar de meningen verdeeld. bij de gym waar ik train werd me door meerdere wel aangeraden om een laad fase te proberen. ik heb het voorheen ook niet gedaan en wou het nu eens proberen.
Over het al dan niet laden van creatine MONOHYDRAAT zijn de meningen verdeeld. Swole laden heb ik nog nooit van gehoord. Of ligt dat aan mij ?

ben ook bezig met Swole. kan wel zeggen dat als je je aan de dosis houd alles goed gaat. ik heb ook de 1ste 2 dagen 3 maal daags genomen. das niet echt lekker moet ik zeggen. ook aan de rees :-( daarna gewoon de dosis aangehouden en geen probs meer.

waarschijnlijk dus toch maar gewoon de dosis aanhouden. en ik dacht kan het wel hebben met mijn 117 KG. niet dus

heb ook geen probs gehad met normale dosering, meestal als ik ergens aan begin wat ik nog niet heb gehad voel je wel iets of krijg je ff diarree ofzo, maargoed.. that's BB

Raistlin zei:
Over het al dan niet laden van creatine MONOHYDRAAT zijn de meningen verdeeld. Swole laden heb ik nog nooit van gehoord. Of ligt dat aan mij ?

Het ligt niet aan jouw. :D

Younggod, ik zou niet blindelings vertrouwen op "Gymkennis". :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
The Hoste zei:
Het ligt niet aan jouw. :D

Younggod, ik zou niet blindelings vertrouwen op "Gymkennis". :rolleyes:

oke zal ik doen, kga vanaf maandag weer beginnen met gewoon 5 gram per dag. Naar mijn idee hadden die gasten er wel verstand van. Maarja het is met BB vaak net als met voetbal.....iedereen weet er alles van en vaak nog beter.

ben nu ook bezig met swole v2 deed eerst gewoon de normale hoeveelheid 2 scheppies per dag. maar wou ff kijken of je meer resultaat het met meer doseringen heb duz verhoogd naar 4 scheppen per dag om even te proberen. nergens last van voel me prima geen last van de bovenstaande kwalen/bijwerkingen. dus denk dat het ergens anders aan ligt. of ik ben gewoon imuum :D

Terug
Naar boven