MuscleMeat

Stoppen met roken

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Jaja weer een rook topic!

Ik ben van plan om na 8 jaar te stoppen met roken, dit omdat het natuurlijk veel geld bespaard, maar ook om me beter te kunnen contreren op het trainen/eten.

Nu ben ik bijvoorbeeld 's ochtends gauw geneigd om als eerst een peuk te roken bij een koffie, in plaats van dat ik als eerste een bord pap klaar maak, dit ben ik dus zat.

Dus voor de mensen die gestopt zijn, wat zijn jullie ervaringen? Ging het trainen/eten hierdoor beter? Of maakte het geen verschil bij jullie, ik hoor t wel ;)

Je zult gouw een paar kilo aankomen, maar dat train je er wel weer af.

ben in '96 gestopt met roken in 2 maanden 6 kilo aangekomen.

ben meer gaan snoepen + je verbrandingsmechanisme moet zich aanpassen.

Succes, gewoon stoppen als je wil geen rotzooi gebruiken.

:thumb:

hey kerel suc6 ermee!! :D
ik kan met trots zeggen dat ik 96 uur rookvrij ben,voel me al een mooi stuk beter moet ik zeggen,eetlust waar je van achterover slaat joh,haha.
ik heb 2 dagen champix gebruikt,kuurtje duurdt 2 weken,maar ben er gister al mee gestopt heb t niet meer nodig verder.(gelukkig)
eerste paar dagen zijn k*t,dan snak je naar die shit.
maar heb er eerlijk waar nu al geen zin meer in,neig er niet naar toe denk er ook steeds minder aan.

Wij, mijn vriendin en ik, zijn ondertussen 6 maanden gestopt. Zij is wel wat bijgekomen en ik heb nergens last van gehad. De enige moeilijke momenten waren die als we iets gingen drinken of als we alcohol nuttigde. Dat vingen we op met Nicotine kauwgom... Ondertussen lukt het zeer goed. Geen hoofdpijn meer, sterkere longen, alles ruikt beter, alles smaakt beter...kortom levenskwaliteit is flink gestegen. Succes!

hey kerel suc6 ermee!! :D
ik kan met trots zeggen dat ik 96 uur rookvrij ben,voel me al een mooi stuk beter moet ik zeggen,eetlust waar je van achterover slaat joh,haha.
ik heb 2 dagen champix gebruikt,kuurtje duurdt 2 weken,maar ben er gister al mee gestopt heb t niet meer nodig verder.(gelukkig)
eerste paar dagen zijn k*t,dan snak je naar die shit.
maar heb er eerlijk waar nu al geen zin meer in,neig er niet naar toe denk er ook steeds minder aan.

Ik hoop voor jou dat het lukt maar dit is echt nog te snel om te zeggen dat je niet meer hoeft. In ieder geval sterkte.

• Topic Starter Topic Starter
Ben wel vaker gestopt met roken hoor, langste was een maand, maar dan ga ik weer stappen en dan heb ik zoiets van : ach alleen tijdens uitgaan of zuipen alleen nog roken, en dan heb je volgende dag nog peuke over, en zo begint t weer, maar moet wel zeggen dat ik me in die maand wel stuk beter voelde, kreeg gelijk veel meer lucht

En over dat aankomen, ik wordt niet zo snel dik dus daar ben k niet bang voor, en ik snoep ook nooit, maar wil t gewoon doen omdat ik ipv een peuk bijv meer motivatie heb om bijv weer een bord eten klaar te maken.

Terug
Naar boven