AndroidHealthClinic

stoppen

own

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
100kg
ik ben nu nog met een kuur testo bezig
heb een kuur d-bol gedaan
als ik hier lees en hoor ben ik niet goed bezig met as
ik kan denk ik nog meer uit mijn lichaam halen zonder as wat is verstandig om te stoppenof door te gaan
haal ik wel alles uit de as ben 180 87 kg met de kuur was 80 15% vet
wat moet ik doen
graag normaal antwoord hierop

own

je moet zorgen dat je alleen af en toe iets extra's neemt (dus met mate)...maar dat je buiten het gebruik hiervan ook gewoon kunt groeien en vasthouden

Goed dat je hiermee komt :thumbs:
Als je meer uit je lichaam kunt halen zonder AS. Omdat de andere factoren nog niet optimaal benut zijn. Dus voeding, training, rust, supplementen. Zou ik daar zeker voor gaan.

Als nu nu in een kuur zit kan je die afmaken. na een half jaar zijn je axis en receptoren weer hersteld en zou je eigen test productie weer op pijl moeten zijn, je kunt dan naturel weer doorgroeien alleen je zult moeilijker aankomen ivm je kuurverleden.

• Topic Starter Topic Starter
Cowgirl Herb zei:
Goed dat je hiermee komt :thumbs:
Als je meer uit je lichaam kunt halen zonder AS. Omdat de andere factoren nog niet optimaal benut zijn. Dus voeding, training, rust, supplementen. Zou ik daar zeker voor gaan.

dan denk ik dat ik maar stop en meer uit me zelf ga halen en nog wat langer op dit forum ga zitten en meer ga lezen over eten rust training en supplementen

own

own zei:
dan denk ik dat ik maar stop en meer uit me zelf ga halen en nog wat langer op dit forum ga zitten en meer ga lezen over eten rust training en supplementen

own

Stoppen is niet slim dude, je geeft zelf aan dat je midden in een kuur zit, je onderdrukt nu je systeem al dus kan je beter je kuur afmaken en daarna over gaan op goede voeding. mocht je net in week 2 zitten dan zou ik wel stoppen.

Als je inderdaad midden in je kuur zit dan zou ik hem afmaken en zorgen voor een goede nakuur!! Ga je daarin verdiepen en zorg dat die goed in orde is. Ga daarna natural verder en eet en train goed en dan zal jij natural gewoon verder groeien. Er is natural meer mogelijk dan men denkt.

het is natuurlijk ook een beetje onzin om te zeggen dat als je 1x as hebt gebruikt dat je daarna naturel minder groeit enzo.. gewoon die kuur afmaken, geen d-boll meer bij pakken, na de kuur nakuren met de juiste middelen (tegen gyno enzo), ff wat milkthistle bestellen voor je lever (altijd goed na de dianaboll), geen overmatig alcohol gaan gebruiken, gewoon gezond eten en lekker hard verder trainen.. om de terugval op te vangen creatine erbij, en met goed eten + je shakies en alles komt het vanzelf wel weer goed... ;)

Beetje omgekeerde wereld, eerst kuren en dan jezelf afvragen of dat wel een goed idee was?

Nu plots stoppen is het laatste wat je moet doen...

• Topic Starter Topic Starter
admin zei:
Beetje omgekeerde wereld, eerst kuren en dan jezelf afvragen of dat wel een goed idee was?

Nu plots stoppen is het laatste wat je moet doen...

ok bedankt voor de info ik zal het opvolgen

thnxxx
own

En sinds wanneer is dianabol-only een kuur....
Dat is geen kuur. :no:

'Beginnerskuur' wordt een oral-only-kuur ook wel genoemd...

Een 'p*ssy'-kuur daar heb ik heel andere gedachtes bij :)

Geoffke zei:
En sinds wanneer is dianabol-only een kuur....
Dat is geen kuur. :no:

beginnerskuur. pussykuur, call it what ever maar ik lees nu toch echt dat die kerel aan een testokuur zit, das volgens mij toch wel spuiten enzo.. volgens mij heeft deze vraag betrekking op die kuur... dus geoffke denk eens een keer na voordat je een antwoord geeft (ik weet dat het moeilijk is :D )

jimmy101 zei:
beginnerskuur. pussykuur, call it what ever maar ik lees nu toch echt dat die kerel aan een testokuur zit, das volgens mij toch wel spuiten enzo.. volgens mij heeft deze vraag betrekking op die kuur... dus geoffke denk eens een keer na voordat je een antwoord geeft (ik weet dat het moeilijk is :D )

Je hebt gelijk, Teach me Jimmy! :suicide:

Terug
Naar boven