AndroidHealthClinic

Striemen help..

EvilSanta

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Hey ,
Weet iemand iets tegen striemen men schouders
Hebik al 2 redelijk grote strieme
en aan mijn oksels en achterkant rug schouder
En het word elke week erger

stoppen met trainen

Moet je juist trots op wezen ^^

wat is er nou weer mis met striemen..... als je ze had van het vatsig zijn dan had je een punt. Maar dit zijn gewoon battle scars. Get over it princess. :gay:

Waarom zou je er niets aan doen als je er misschien iets kan doen?

Sommige mensen zijn er trots op (gaat me vooral om de spiergroei wel dacht ik) en sommigen willen het liever vermijden/oplossen.

Wil niet zeggen omdat je groeit, dat je het krijgt. Heeft te maken met de aanmaak van collageen en elastine. Bij mensen die dit minder aanmaken kan het sneller gebeuren. Wil niet zeggen dat je sneller groeit.

Voeding en gezondheid is een factor hierbij. Soms kan het tekort van bepaalde stoffen de productie vertragen.

Ieder zijn ding ;)

baby oil zwitsal ?
of beter bio oil
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Staat in mijn topic. Zit vol met fyto-oestrogene stoffen uit planten.

Bio oil is dikke scam, olie komt helemaal niet tot die huidlaag waar het scheurt en je de striemen krijgt :D

Staat in mijn topic. Zit vol met fyto-oestrogene stoffen uit planten.

Zolang fyto-oestrogene werking slechts een werking op huid niveau hebben is er toch niks aan de hand. Of blijkt dat deze stoffen dwars door je systeem heenzitten.

Littekenzalf :)

battle scars, boeie. striemen en straie gaat niet meer weg, ze worden wel lichter van kleur na verloop van tijd waardoor ze minder zullen opvallen.

Zalfjes en olies komen niet aan de 2e huidlaag waar de striemen zitten, zie vorige post

Die post interesseert me niks vandaar dat ik het nog steeds post.
Heb je het geprobeerd dan?
Biodermal litteken crème hielp bij mij namelijk heel erg goed.

• Topic Starter Topic Starter
Vind het gewoon lelijk zo die littekens op me schouders

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

En het valt mega hard op..

Zolang fyto-oestrogene werking slechts een werking op huid niveau hebben is er toch niks aan de hand. Of blijkt dat deze stoffen dwars door je systeem heenzitten.

Die dringen zo door je huid. Anders zouden ze ook niet kunnen werken. Oestrogeen en fyto-oestrogenen verhogen collageen productie door aan de oestrogeenreceptor te hechten.

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Zalfjes en olies komen niet aan de 2e huidlaag waar de striemen zitten, zie vorige post

Tuurlijk wel.

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

battle scars, boeie. striemen en straie gaat niet meer weg, ze worden wel lichter van kleur na verloop van tijd waardoor ze minder zullen opvallen.

Zie mijn topic striemen.

Gays met hun zalfjes en olietjes. Gebruik je ook handschoentjes voor de eeltplekjes op je handjes?

Heb 2 van die potjes bio olie gesmeerd toen mijn striemen wat uit de hand begonnen te lopen (inmiddels een jaar of 4-5 geleden), had 0 effect en inmiddels zijn ze nog wel groter, f**k it ook, het boeit me niet meer. Plus over de tijd kleuren ze wat bij en vallen ze sws niet meer op.

Daarbij lijkt het alsof het mezelf 10x meer opvalt dan anderen? :D hoor er bijna nooit iemand over namelijk.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Smeer jij jezelf niet in bij acne? (ook battle scars)

Je kan ook oraal middelen nemen die collageen productie verhogen ;)

:roflol: acne battlescars? Die is nieuw :P

Terug
Naar boven