Fitness Seller

Strikeforce Za. 21 aug Houston weighins *discussie topic spoilers*

tremendes

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2.909
Lengte
1m86
Massa
102kg
http://www.youtube.com/watch?v=WiFU7C5OjuA

Main Card (Showtime):
205 lbs.: Muhammed "King Mo" Lawal (203.75) vs. Rafael "Feijao" Cavalcante (203.5)
185 lbs.: Tim Kennedy (185) vs. Ronaldo "Jacare" Souza (184.75)
155 lbs.: Karl "KJ" Noons (156.25)* vs. Jorge Gurgel (154.75)
265 lbs.: Bobby "Dominator" Lashley (246) vs. Chad "The Grave Digger" Griggs (228.5)
Preliminary Card:
265 lbs.: Daniel Cormier (249) vs. Jason Riley (256.5)
170 lbs.: Andre Galvao (170.75) vs. Jorge Patino (170.5)**
145 lbs.: Rocky Long (146.25) vs. Vinicius Magalhaes (144.5)
155 lbs.: Kier Gooch (155.5) vs. Adam Schindler (155.5)
155 lbs.: Jose Santibanez (154.25) vs. Reynaldo Trujillo (155.25)
130 lbs.: Humberto DeLeon (127.25) vs. Chad Robichaux (131)***
205 lbs.: Chad Cook (205.25) vs. Arteneus Young (204)
* Gurgel allowed Noons the extra 0.25 lbs.
** Patino was not present at the weigh ins. He'll weigh in later tonight.
*** Robichaux will have one hour to cut the extra pound for the 130 lb. catchweight bout.

Laatst bewerkt:
ken ze allemaal niet buiten gurgel.

Ik ken alleen Lashley. Ben wel benieuwd wat hij gaat doen.

Zelfs king mo en bobby lashley niet???

Dan moet je zeker gaan kijken!

ja de naam king mo zegt me wel wat, nooit zien vechten

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Voor de BJJ liefhebbers, kijk naar Ronaldo "Jacare" Souza ;) King Mo is trouwens misschien wel de beste freestyle worstelaar in MMA op dit moment.

beter als rua, evans en machida ?

zou wel leuk zijn :D

ja de naam king mo zegt me wel wat, nooit zien vechten

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

beter als rua, evans en machida ?

zou wel leuk zijn :D

Rua, Evans en Machida..? Rua en Machida hebben niet eens een worstel achtergrond. King Mo werd beschouwd als de beste freestyle worstelaar in Amerika.

Rua, Evans en Machida..? Rua en Machida hebben niet eens een worstel achtergrond. King Mo werd beschouwd als de beste freestyle worstelaar in Amerika.

ja ik had het verkeerd gelezen.

dacht dat ik las beste freestyle vechter.

mijn fout

Mo VS Feijao was bruut!

Leuke kaart! Weet helaas al een aantal uitslagen die ik per ongeluk op Facebook had gelezen. Zometeen eens even het event downloade, want er staan leuke namen op de kaart!

king mowned

2 worstelaars, 2 maal lay&pray, 2 maal worden ze afgestrafd omdat ze het niet af kunnen/willen maken. Zo hoort het! Lay&pray moet eruit...

Laatst bewerkt:
Lashley is even door de mand gevallen zeg. Na de eerste ronde stond hij al enorm te puffen, terwijl hij alleen maar top control had. De arm triangle choke was meerdere keren beschikbaar, maar ik denk dat hij niet weet hoe dat moet.

King Mo viel me erg tegen. Feijao heeft wel aardige takedown defense, maar ook weer geen wereldklasse. Doet me trouwens denken aan Mo's gevecht met Mousasi, die hij zonder moeite op z'n rug gooide. Hoe slecht is de takedown defense van Mousasi dan wel niet?

Jorge Gurgel zal het nooit leren trouwens :roflol: Als hij z'n BJJ gebruikt heeft hij veel meer kans om te winnen. Dat Jacare amper BJJ gebruikte verbaasde me zeer, maar goed, die heeft tenminste nog gewonnen.

wtf kwam daar bloed uit het oor van Bobby Lashley? Ik vraag me af hoe de kamp zou geëindigd zijn had de referee Lashley niet van Griggs afgehaald, wel respect voor Griggs, blijkbaar is dit zijn "bijberoep" in het echte leven is hij brandweerman en paramedic :thumbs:

http://www.youtube.com/watch?v=-uVoXZKKoZY

http://www.youtube.com/watch?v=Io3oOzf081g

What about this? illegal knee of niet? Gurgel was clipped, maar ik denk toch dat het een illegale knie was, jullie thoughts?

Laatst bewerkt:
tuurlijk was dat een illegale knie, ook belachelijk dat ie daar niet voor bestraft is.

• Topic Starter Topic Starter
In mijn ogen duidelijk een illegal knee.

Of de ref net het gevecht beeindigde is een discussiepunt.

lashley viel tegen. Geen conditie en hij moet aan zn GnP en submissions werken, want het worstelen was goed en zn guard passing was een paar keer ook goed. Jammer dat hij het niet af kon maken.

Jacaré tegen Kennedy was een leuke pot, maar had het liever wat meer op de grond gezien. Jacaré is een beest op de grond!

De knie van KJ Noons was gewoon illegal. Het discussiepunt of de scheids de partij net heeft gestopt of niet gaat imo nergens over. Zou Noons die knie dan opeens wel mogen geven als de partij was gestopt? Wanneer een tegenstander op de grond ligt mag je gewoon niet naar het hoofd knieen. Of dit nou binnen of buiten de tijd is (als het na de partij was vind ik dat ze hem nog erger mogen bestraffen.) Neemt niet weg dat de scheids erg slecht was op dat moment!

toevallig: ik dacht net dat het lang was geleden dat Lashley had gevochten. Beetje jammer dat je dan zo'n gevecht laat zien. Mss onderschatting van de tegenstander.
Vind het zelf toch wel knap dat iemand liggend op zijn rug en met bobby bovenop zo de rust kan bewaren. Paar keer goed uit een poundsessie gespint.

Dat bloed bij het oor van bobby komt gewoon door zijn bloemkooloortje.

Terug
Naar boven