Fitness Seller

Aankondiging Strong Woman Cup 2011

squatbeast

Advanced Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m93
Massa
160kg
Strong Woman Cup 2011

Datum & Plaats:

Zondag 31 Juli
te bazel 9170, hoogstraat 45.
Tijdens de "hoogstraat kermis" voor pat's activity center.

Onderdelen:

- Medley ( Duck Walk 70kg, 20m, Slee trekken 125kg, 20m )

- Apollons Axel for Reps ( 60kg axel , 60sec )

- Farmers Walk ( 50kg stuk, 40m )

- Super Yoke ( 160kg, 20m )

- Dead lift "last woman Standing" (Start gewicht 100 kg, 20kg per beurt er bij )

- Loading Race ( 4 Voorwerpen verplaatsen binnen 10m)

Prijzen :

De 1ste 3 hebben prijzen geld.
(Budget 500 euro)

Iedereen heeft naturaprijzen ( Suplementen, kleeding, enz ... )

Voor meer info mail mij hier op of via onze site, en heren het is de bedoeling dat vrouwen reageren, jullie hebben jullie eigen wedstrijden.

Atletes :

- Sanne Visser (NL)
-

- Yasmina Khetir (B)
- Kelly Sohier (B)

- Daniela Müller (D)
-

- Josie Keck (UK)
-

Inschrijvingen :

Mail alle persoonlijke info door; (via pm )

- Volledige naam
- Woonplaats ( stad & land is ook goed )
- Persoolijk Email adres ( om verder contact op te nemen of contact persoon )
- leeftijd
- Gewicht en lengte (ik weet dat het gevoelig is dames maar het moet)
- Stats ( indien mogelijk )

Hotel kan geboekt worden voor 1 nacht, 2de acht zelf te betalen (Low budget project, 1ste maal)
Als dit een succes word heb ik al 2 sponsors die het geld gaan verdubbelen, dus meer prijzen geld voor de vrouwen.

Vriendelijke sportieve groeten

NSMB

Laatst bewerkt:
Lijkt me geweldig om een keer in real life te zien!
Zelf meedoen lijkt me niet verstandig haha, ik heb namelijk een hekel aan verliezen! Dit is voor de echte sterke dames!

:D Ik ben benieuwd hoe ik het ga doen. Sowieso eerst in Maart een training.

Meh ligt te ver naar m'n zin :( wou het anders wel komen gadeslaan

• Topic Starter Topic Starter
Update atletes !!

En dames meedoen he !!

Update atletes, en waar zitten al die vrouwen ??

En deze van vorig jaar ?

Miss dead lift (3de plaats 2010)
Kelly Sohier ( Kampioen 2010)

Als ik sterk genoeg was zou ik een gokje wagen ma ik denk dat ik sommige gewichten nog niet eens van de plaats krijg haha....deadlift starten bij 100kg haha...dat gaat nog ff ni lukken!!

Update Atletes !!

aah,, ik wou nog wel meedoen, maar sinds sanne meedoet doe ik niet meer mee :(

Ik meld me hierbij af voor de strongwoman cup vanwege m'n blessure. Wil geen risico nemen en Powerlifting is waar ik voor wil gaan dus daar richt ik me ook verder op. Misschien als ik geen beginner meer ben en een stuk sterker, dat ik ooit eens een wedstrijd mee ga doen.

Ik wens de andere deelneemsters veel succes.

hoi jimmy waar ik gezeten heb hahaha dat ga ik niet op het forum zetten, ik wil het jou wel vertellen;)

31 juli dat duurt niet zo lang meer en ik heb dit jaar niet getraind, kan het dan nog?:rolleyes:

die appollons axel gaat zker een probleem worden denk ik maar de rest moet nog wel gaan al moet je wss niet vragen hoe
ik ben er in principe gek genoeg voor om het te proberen maar is het wel goed voor de sport als er deelnemers zijn die niet eens getraind hebben?
(....of ik ga gewoon 1x trainen dan heb ik ook getraind:o )

Volgens mij gaat de strongwoman cup niet door, dat hoorde ik. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben..

tsja, dat zou voor mij maar het beste zijn ook waarschijnlijk:p maar zijn deze geruchten nu waar of niet? squatbeast?
waar heb je dat gehoord Sanne?

Is er een kans om met Sanne op de foto te gaan? :D:cool:. Dan kom ik zeker kijken!

tsja, dat zou voor mij maar het beste zijn ook waarschijnlijk:p maar zijn deze geruchten nu waar of niet? squatbeast?
waar heb je dat gehoord Sanne?

Weet ik niet meer haha maar ik kan het fout hebben.. Als Jimmy nou gewoon eens antwoord.

Is er een kans om met Sanne op de foto te gaan? :D:cool:. Dan kom ik zeker kijken!

Ik meld me hierbij af voor de strongwoman cup vanwege m'n blessure. Wil geen risico nemen en Powerlifting is waar ik voor wil gaan dus daar richt ik me ook verder op. Misschien als ik geen beginner meer ben en een stuk sterker, dat ik ooit eens een wedstrijd mee ga doen.

Ik wens de andere deelneemsters veel succes.

;)

Terug
Naar boven